The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور تهیه سالاد میوه پاییزی (مغذی و کم کالری)

در دوران بارداری مقدار بسیار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید، زیرا آن‌ها ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را تامین می‌کنند. سالاد ها بهترین ترکیب از میوه ها ، سبزیجات و ... هستند با فیبر بالا . همچنین فیبر نیز به سیستم گوارش و هضم کمک کرده و از بروز یبوست جلوگیری می‌کند. روزانه 5 واحد میوه و سبزی مصرف کنید که می‌تواند به صورت تازه، فریز شده، کنسرو، خشک یا آب میوه و سبزی باشد. قبل از مصرف آن‌ها را با دقت بشویید. 

سبزیجات را آب پز یا بخار پز کرده و بعضی از آن‌ها را می‌توانید به صورت خام مصرف کنید تا از خواص بی‌پایان آن‌ها بهره‌مند شوید، البته ابتدا آن‌ها را با دقت بشویید.

 بهترین رژیم غذایی در سه ماهه سوم بارداری:

 سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ، کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یکرژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

دستور تهیه سالاد میوه پاییزی ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین C، آنتی اکسیدان و فیبر))

مواد لازم

  • سس سویا 1 قاشق غذاخوری
  • روغن کنجد 1/2 یا 1 قاشق چایخوری
  • کدو 1 عدد، به صورت نوارهای باریک بریده شود
  • هویج 1 عدد (به صورت نوارهای باریک برش داده شود.)
  • فیله ماهی (قزل آلا، ...) 2 عدد
  • زنجبیل تازه 6 سانتی متر
  • نمک و فلفل سیاه

طرز تهیه:

سس سویا و روغن کنجد را با هم مخلوط کنید. نیمی از هویج‌ و کدو را داخل کاغذ پوستی مخصوص آشپزی قرار داده و دقت داشته باشید بزرگی کاغذ به اندازه‌ای باشد که شما بتوانید با آن یک پاکت درست کنید. فیله ماهی را روی سبزیجات قرار داده و در پایان سه تکه زنجبیل را اضافه کنید. با استفاده از باقیمانده مواد یک پاکت دیگر نیز درست کنید. با قاشق سس سویا را به ماهی اضافه کنید و دو انتهای کاغذ را جمع کرده و لبه‌های آن را کامل ببندید. پاکت‌های حاوی ماهی را به مدت 15- 10 دقیقه داخل بخارپز قرار داده تا زمانیکه ماهی‌ها کامل بپزند. البته زمان پخت بستگی به ضخامت فیله دارد. سپس درب پاکت‌ها را باز کرده و قبل از سرو غذا ماهی را با نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. برای داشتن یک وعده غذایی کامل، می‌توانید این ماهی را با سیب زمینی، نودل یا برنج سرو کنید.

*اگر احساس حالت تهوع دارید این غذا را حتماً امتحان کنید.  * ماهی‌های چرب در مقایسه با ماهی سفید و قزل‌ آلا حاوی مقدار بیشتری از اسیدهای چرب زنجیر بلند امگا 3 هستند.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +