The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت پوره مخلوط (ویتامین B , فیبر)

 

بسیاری از بانوان در طول بارداری با مشکل یبوست روبه‌رویند. برای بهبود گوارش و پیشگیری از یبوست، مصرف فیبر خوراکی خود را فزونی بخشید. فیبر خوراکی را می‌توانید از جو دو سر، پودر سبوس، میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل (برنج قهوه‌ای) و بنشن‌ها دریافت کنید.در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یکرژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

جو و غلات کامل(سبوس‌دار) در بارداری

این خوراکی‌ها، غلاتی هستند که هنوز "پایه" آن‌ها دست‌نخورده است. پایه، قسمتی از غلات است که چربی‌ها و پروتئین‌ها در آن موجودند. مطالعات به‌تازگی نشان داده‌اند که برای محافظت در برابر گسترش بسیاری از بیماری‌ها، بدن ما به غلات کامل نیاز دارد. و علاوه بر پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها، غلات کامل سرشار از اسید فولیک، آهن، روی، فیبر خوراکی و بسیاری از ویتامین‌های B است. غلاتی که در دسته‌بندی غلات کامل حقیقی محسوب می‌شوند، شامل جو،‌ بلغور، گندم سیاه، چاودار، ذرت خوشه‌ای، جودوسر، ذرت و ارزن می‌شود.

در دوران بارداری فیبر خوراکی مصرف کنید.

دستور پخت پوره مخلوط ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین های گروه B، فیبر، کلسیم، منیزیم، پروتئین))

مواد لازم

  • جو پرک 1/3 پیمانه
  • کورن فلکس برنج 1/2 پیمانه
  • آب 1 پیمانه
  • شیر کم چرب 1/2 پیمانه
  • برگه آلو 4 عدد
  • موز 1 عدد
  • شیر برای سرو

طرز تهیه:

مناسب برای یک نفر.

جو، کورن فلکس، آب، شیر و برگه آلو را در ظرفی مناسب روی حرارت گذاشته تا مخلوط بجوش آید.  هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از چسبیدن جو و برنج مخلوط را هم بزنید و این کار را ادامه دهید تا یک کرم غلیظ بدست آید. ظرف را از روی حرارت برداشته و پوره را در بشقاب غذاخوری ریخته و موز حلقه حلقه شده را به آن اضافه کنید. در صورت تمایل با شیر گرم نوش جان کنید. 

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +