The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت سالاد مرغ با گوجه فرنگی منبعی سرشار از فیبر و پروتئین

در دوران بارداری مفیدترین قسمت گوشت مرغ سینه مرغ است که در حالت سرخ شده، حاوی کمترین مقدار اسیدهای چرب اشباع شده (نوع بد چربی) نسبت به سایر قسمت های گوشت مرغ است. سینه مرغ همچنین حاوی کلسترول پایین، همراه با آهن، ویتامین های A، E، سلنیوم و تیامین می باشد که باعث بهبود متابولیسم بدن مادر باردار می شود. که باعث توسعه استخوان ها، اندام ها و سلول های بدن نوزاد کمک می کنند و باعث محافظت بدن کودک در مقابل بیماری های قلبی و دیابت می شوند. همچنین آنکه نصف سینه ی مرغ پخته شده، تقریبا بیشتر پروتئین مورد نیاز برای مصرف روزانه مادر باردار را تامین می کند.

 

یبوست از جمله مشکلات شایع دوران بارداری است که 20 درصد از خانم های باردار را در برمی گیرد. برای مقابله با یبوست باید به طور منظم در حدود 30 گرم فیبر در رژیم غذایی روزانه مصرف کرد. ذرت و لوبیای موجود در سالاد حاوی 13 گرم فیبر هستند که در بهبود یبوست در دوران بارداری موثر است. همچنین ذرت حاوی لوتئین است که در رشد و تکامل چشم و بینایی جنین نقش مهمی دارد. این سالاد سرشار از ویتامین C است.

 

دستور پخت سالاد مرغ با گوجه فرنگی منبعی سرشار از فیبر، پروتئین، کربوهیدرات، کلسیم، آهن، فولات برای سه ماهه سوم بارداری

مواد لازم

  • ذرت 4 تکه
  • گوجه فرنگی گیلاسی 400 گرم،‌ از وسط نصف شود
  • لوبیا قرمز 1/2 پیمانه، پخته شده
  • سینه مرغ 2 پیمانه، (به قطعات کوچک خرد شود.)
  • کاهو 4 پیمانه، خرد شده

چاشنی

  • پوست لیمو ترش 1 قاشق چایخوری، رنده شده
  • آب لیمو تازه 6 قاشق غذاخوری
  • فلفل سبز کبابی 2 قاشق چایخوری، خرد شده (به دلخواه)
  • روغن هسته انگور 2 قاشق غذاخوری
  • نعنا 1 قاشق چایخوری، خرد شده
  • عسل 1/2 قاشق چایخوری
  • نمک 1/2 قاشق چایخوری

 

طرز تهیه:

در ظرفی مناسب تمامی مواد چاشنی را بخوبی مخلوط کرده و کنار بگذارید.  تکه های ذرت را با مقدار مناسبی آب در یک قابلمه بزرگ ریخته و روی حرارت بگذارید و اجازه دهید تا آب به جوش آید. به مدت 2 تا 4 دقیقه دیگر پخت را ادامه دهید تا ذرت ها ترد شوند. ذرت ها را از آب خارج کرده اجازه دهید تا سرد شوند. با استفاده از یک چاقوی نوک تیز دانه های ذرت را از چوب آن جدا کرده و در یک بشقاب مناسب قرار دهید. سینه مرغ را در ظرف مخصوص گریل که از قبل گرم شده است با کمی روغن زیتون بپزید. لوبیا قرمز، مرغ و نیمی از چاشنی سالاد را به ذرت ها اضافه کرده و با یک قاشق مواد را به خوبی مخلوط کنید. گوجه فرنگی و کاهو را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید، سپس باقیمانده چاشنی را برای مزه دار کردن سالاد اضافه نمایید.

سالاد مرغ با گوجه فرنگی منبعی سرشار از فیبر، پروتئین، کربوهیدرات، کلسیم، آهن، فولات مناسب برای دوران بارداری به خصوص سه ماهه سوم بارداری می باشد.

 

مطالعه بیشتر:

1- دستور پخت کاری مرغ منبعی سرشار از ویتامین A و C و پروتئین

2- مهمترین ویتامین ها و مکمل های مورد نیاز دوران بارداری

3- دستور پخت ماکارونی با میگو منبعی سرشار از ویتامین B و اسید فولیک

منبع: ماهنامه نی نی +