The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور تهیه لیموناد زنجبیل (نوشیدنی برای رفع حالت تهوع)

در دوران بارداری می توان زنجبیل تازه را مصرف کرد در صورتی که زنجبیل را به مقدار مناسب به چای یاغذا اضافه کنید بلامانع است. زنجبیل باعث افزایش جریان خون در بدن می شود بنابراین و در بارداری مقدار خون وارد شده به بدن جنین را افزایش می دهد و بدن مادر می تواند مواد مغذی بیشتری دریافت کند.اما سعی کنید مقدار مصرف آن را محدود کنید زیرامقدار زیاد آن شاید باعث سقط جنین شود. اگر حالت تهوع و استفراغ در بارداری شما را آزار میدهد،می توانید زنجبیل میل کنید تا بهتر شوید. چای همراه با زنجبیل باعث کاهش مشکلات معده شما می شود.

آب لیمو (لیموترش تازه) در بارداری: 

 در بسیاری از خانم‌ها یک قاشق غذاخوری آب لیمو، باعث بهبود سوزش معده می‌شود، ولی شواهدی علمی برای اثبات آن وجود ندارد، اما مصرف آن کاملا ایمن است و ارزش امتحان کردن را دارد.در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یک رژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

 

دستور تهیه لیموناد زنجبیل ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین A ،C ،B، آهن، کلسیم، سدیم))

مواد لازم

  • زنجبیل، پوست کنده اندازه 1 گیلاس
  • آب 1/2 فنجان
  • عسل 1/8 فنجان
  • آب لیمو تازه 1/2 فنجان

طرز تهیه:

زنجبیل را با رنده ریز، رنده کنید و به همراه آب داخل شیرجوش ریخته و روی حرارت زیاد بجوشانید، سپس از روی حرارت برداشته و عسل را در آن کاملاً حل کنید، و بگذارید تا خنک شود. پس از خنک شدن از صافی عبور دهید و با آب لیمو تازه مخلوط کنید و در پایان با یخ میل کنید.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +