The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت انجیر گریل شده با دارچین

انجیر حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها نیست اما سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر و عناصر دیگر است. انجیر منبع قند و چربی طبیعی ، اسیدهای آلی و پروتئین است که برای رشد جنین ضروری می باشند و از کم خونی در بارداری جلوگیری میکند.مصرف مقدار کمی انجیر باعث می شود احساس سیری داشته باشید. این میوه کم کالری است. انجیر حرکات روده را به حالت نرمال می رساند و مانع یبوست میگردد.در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یکرژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

 

آیا دارچین در بارداری مفید است؟ 

دارچین ضدچربی خون و دیابت است .دارچین برای خانم های بارداری که مشکل دیابت بارداری دارند بسیار مناسب می باشد. اما برای افرادی که دیابت نوع دو دارند نیست مناسب می باشد.دارچین یک آنتی اکسیدان طبیعی به حساب می آید که با عفونت های قارچی و باکتریایی و ویروسی مبارزه می کند. این ادویه به دلیل طبع گرم خود برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا مناسب می باشد. 

از عوارض آن در بارداری :برخی افراد در هنگام مصرف چای دارچین یا مکمل های دارچین دچار سوء هاضمه یا سوزش معده می شوند. برخی افراد نیز در اثر مصرف بیش از حد دارچین دچار مشکلات گوارشی می شوند. سعی کنید در دوران بارداری مصرف دارچین را محدود کرده و زیاده روی نکنید. 

دستور پخت انجیر گریل شده با دارچین ((این میان وعده  منبعی خوب است از ویتامین های A ،B12 و D، فیبر، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، پروتئین))

مواد لازم 

  • انجیر تازه 4-3 عدد
  • دارچین یک قاشق چایخوری
  • ماست کم چرب برای سرو

طرز تهیه:

ظرف مخصوص گریل را از قبل گرم کنید. انجیرها را برش داده و بخوبی آغشته به دارچین نمائید. بمدت 10 دقیقه آن را در ظرف گریل حرارت داده تا دارچین ها بخوبی حل شود و به خورد انجیرها برود.

*همراه با ماست سرو کنید.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +