The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ایا بعد از بستن لوله های رحمی امکان بارداری هست؟

بستن لوله های تخمدان یکی از ره حل هایی است که حدوداً یک چهارم از زوج های متاهل از این راه برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند. با این که این روش به نام گره زدن لوله معروف شده است، ولی امروزه برای جلوگیری از ورود تخمک به داخل رحم، لوله های فالوپ یا همان لوله های رحمی را قطع می کنند و انتهای آن را گره می زنند که یک روش دائمی برای پیش گیری از بارداری است. اگرچه با عمل جراحی می توان لوله های تخمدان را به شکل اول برگرداند، ولی نمی توان امکان باردار شدن را تضمین کرد.

 

آیا باردار شدن پس از بستن لوله های رحمی (pregnancy after tubal ligation) امکان پذیر است؟

بستن لوله های تخمدان ( TL) یکی از موثرترین راه های جلوگیری از بارداری است و احتمال بارداری در این روش، یک نفر از هر هزار نفر بعد از پایان سال اول و دو تا 10 نفر در هر هزار نفر بعد از 5 سال است. لازم به ذکر است که امکان بارداری بعد از بستن لوله های رحمی بسیار کم است، و متاسفانه بعد از این عمل در صورت وقوع بارداری، خطر ابتلا به حاملگی خارج از رحمی، افزایش می یابد.

اگر در گذشته عمل جراحی بستن لوله های تخمدان داشته اید و هم اکنون احساس علائم بارداری دارید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. اگرچه احتمال بارداری بسیار کم است، به هر حال این امکان وجود دارد.

 

عمل برگرداندن لوله های تخمدان به حالت اولیه - بارداری بعد از بستن لوله های تخمدان:

همان طور که قبلا ذکر شد بستن لوله های تخمدان یکی از روش های دائمی برای جلوگیری از بارداری است. به هر حال می توان برای برگرداندن لوله های تخمدان به شکل اولیه، ازاتصال مجدد لوله های فالوپ استفاده کرد. به طوری که میزان موفقیت این نوع جراحی ها به 25 تا 80 درصد می رسد. حائز اهمیت است که بدانید جراحی های برگرداندن لوله های تخمدان به حالت اولیه احتمال بارداری خارج از رحم را افزایش می دهد.

 

منبع: نی نی پلاس