The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان ناباروری از طریق باز کردن لوله فالوپ (لوله های رحمی)

تاریخ صد ساله علم پزشکی به بانوان نابارور کمک کرده بدون استفاده از لقاح مصنوعی باردار شوند.

 

باز کردن لوله های فالوپ  (لوله های رحمی) با استفاده از روغن خشخاش

لقاح مصنوعی اول بار در سال 1917 اجرا شد. دکتر بن مول، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه آدلاید استرالیا گفت:" در قرن گذشته نرخ بارداری بانوان نابارور که لوله های فالوپ شان  (لوله های رحمی) با استفاده از آب و روغن باز شده افزایش یافته است. "

او افزود:" تا کنون مشخص نشده، محلول استفاده شده برای باز کردن لوله های فالوپ  (لوله های رحمی) تاثیری بر باردار شدن بانوان داشته است یا نه، اما نتایج پژوهش های ما نشان می دهند تکنیکی قدیمی هم اکنون نیز جایگاه مهمی در دنیای پزشکی دارد. "

این مطالعه بر روی بیش از هزار و 100 خانمی که ناباروری شان با استفاده از روغن خشخاش و آب درمان شده انجام گرفته و مشخص شده آمار بارداری بانوانی که از آب و روغن خشخاش استفاده کرده اند به ترتیب 29 و 40 درصد است.

استاد مدرسه پزشکی دانشگاه آدلاید گفت:" افزایش نرخ بارداری بانوانی که با استفاده از روغن خشخاش و آب درمان شده اند به اندازه ای بالا است که امیدواری های تازه ای برای زوجین ناباروری که قصد نداشتند از لقاح مصنوعی استفاده کنند ایجاد کرده است. البته برای استفاده گسترده از این روش درمان ناباروری قدیمی به تحقیقات بیشتری نیاز است تا عوارض جانبی استفاده از این روش به درستی مشخص شود. "

پروفسور ادوارد تومر، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد و متخصص برجسته ناباروری گفت:" استفاده از روش قدیمی درمان ناباروری در کلینیک ناباروری دانشگاه هاروراد در حال اجرا است. اندام های تناسلی بیماران دائما در حال کنترل است تا علاوه بر پیشگیری از بروز عوارض جانبی بررسی های بیشتر نیز بر روی این روش درمانی انجام گیرد."

او افزود:" عارضه جانبی که تاکنون بروز کرده درد لگن است که با تجویز داروهای ضد درد کنترل و از میان می رود. برخی از بیماران نیز با خون ریزی واژنی دست و پنجه نرم می کنند. در موارد نادر نیز، عفونت لگن، تب و واکنش حساسیت زا گزارش شده است. "

 

مطالعه بیشتر :

1- انواع داروهای باروری زنان برای درمان ناباروری

2- علت و درمان ناباروری مردان

3- علت و درمان های ناباروری زوجین

 

منبع: نی نی پلاس