The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

اصول از شیر گرفتن کودک و آشنا کردن او با شیشه شیر

زمانی که بخواهید کودکانی را که از شیر مادر تغذیه می کنند، از سینه بگیرید و به شیشه عادت دهید، عکس العمل نشان می دهند و مقاومت می کنند و هر یک به نوعی متفاوت با آن کنار می آیند. آنچه مسلم است باید برای این فرایند برنامه ریزی کرد و صبور بود. با مطالعه این مقاله با اصول نحوه تغذیه کودک آشنا شوید و از پاسخ های صحیحی که در ادامه ذکر می شوند، کمک بگیرید تا این پروسه را هر چه راحت تر به سرانجام برسانید.

 

 

اصول از شیر گرفتن کودک و آشنا کردن او با شیشه شیر

بسیاری از نوزادان به محض این که با شیشه رو به رو می شوند، آن را می پذیرند و شروع به مکیدن می کنند؛ ولی برخی از بچه ها سرشان را به هر سر شیشه ای بر می گردانند و فقط سینه مادر را می خواهند. برای این که به دردر سر نیفتید، قبل از این که کودک شیرخوارتان را با شیشه مانوس کنید 

 

درست یا اشتباه: رمز موفقیت در این است که هر چه زودتر فرزندتان را با شیشه آشنا کنید.

اشتباه است: با این که بهتر است هرچه زودتر کودک را با شیشه شیر آشنا کرد، ولی این کار برای مادرانی که از سینه خودشان به کودک شیر می دهند، دردسر ایجاد می کند. تجربه ثابت کرده است قبل از سه هفتگی و ترجیحا قبل از پنج هفتگی، شیر دادن با شیشه را شروع نکنید. چرا؟ چون مکیدن و جاری شدن شیر از سر شیشه پلاستیکی خیلی راحت تر از سینه مادر است. پس اگر قبل از موعد مقرر، شیر دادن با شیشه را شروع کنید در شیردهی موفقیت آمیزتان اختلال ایجاد کرده اید. با این حال، خیلی هم منتظر نمانید؛ چون کودکانی که فقط به سینه مادر می چسبند و از آن تغذیه می کنند، به راحتی موارد دیگر را پس می زنند.

 

درست یا اشتباه: اگر به جای شیر خشک، شیر خودتان را در شیشه بریزید، بچه سریع تر به شیشه عادت می کند.

درست است: مثل همیشه، شیر مادر از نظر طعم و مواد مغذی بهترین غذا برای کودک است. به عبارت دیگر، کودک بیشتر از هر چیزی تمایل به مزه مزه کردن شیری را دارد که حداقل طعم آن نزدیک به شیر مادر باشد، حتی اگر از نظر ظاهر شبیه سینه مادر نباشد.

 

درست یا اشتباه: خیلی مهم است در هر وعده شیر دهی با شیشه، مقدار معینی شیر به کودک بدهید.

اشتباه است: مادرانی که از شیر خود فرزندشان را تغذیه می کنند، نه می دانند و نه نگرانند که در هر وعده کودک چه مقدار شیر می خورد. پس خودتان را درگیر شمارش پیمانه های شیر برای هر وعده نکنید. مانند تمام بزرگسالان، هر وقت کودک گرسنه است، نسبت به زمان های دیگر بیشتر می خورد همچنین کودکان بزرگ تر خیلی بیشتر از کوچکتر ها می خورند.

بهترین راه برای این که مطمئن شوید کودکتان به اندازه کافی شیر می خورد، این است که چه مقدار ادرار و مدفوع می کند و متوجه شوید آیا وزنش به طرز مطلوبی افزایش پیدا کرده است یا خیر. نیاز نیست کودک را وادار کنید تا در هر وعده مقدار مشخصی شیر بخورد. یادتان باشد (همچنین به پرستار کودک خاطر نشان کنید) مصرف شیر از هر وعده به وعده دیگر و از هر کودک به کودکی دیگر فرق می کند.

 

درست یا اشتباه: بهترین زمان برای شیر دادن با شیشه هنگامی است که منتظر مانده اید تا کودک کاملا گرسنه شود.

اشتباه است: فکر کنید خودتان چه حالی خواهید داشت زمانی که خیلی گرسنه هستید و حریص می شوید و می خواهید با ولع تمام غذا را یک جا ببلعید. همین اتفاق هم برای کودکتان می افتد. زمانی تغذیه فرزندتان را آغاز کنید ( شیر مادر یا شیشه شیر) که خواب آلود یا بد خلق نباشد و احساس گرسنگی کند؛ نه اینکه گرسنگی او را بی تاب کرده باشد. بهتر است حداقل برای بار اول کسی غیر از خودتان به او شیشه بدهد. چون او با دیدن شما وسوسه می شود که از سینه شیر بخورد. همچنین در خانه چند نوع مختلف سرشیشه داشته باشید؛ چرا که کوچولویتان حق انتخاب دارد و احتمالا اولین سرشیشه را پس می زند. نوزادی که از پستانک استفاده می کند، خیلی راحت تر سرشیشه ای را که شبیه به پستانکش باشد می پذیرد.

 

 

منبع: نی نی پلاس