The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مراحل انتخاب مهدکودک خوب و مناسب

 تحقیق برای انتخاب یک مهد کودک مناسب و خوب برای نگهداری از کودک مانند پیدا کردن یک شغل است. از این رو بهتر است شش ماه قبل از بردن کودک به مهد کودک جستجو برای یافتن مهد کودک مناسب را آغاز کنید به این معنا که همزمان با انجام کارهای منزل، تحقیق خود را شروع کنید.  به خصوص اگر در یک کلان شهر زندگی می‌ کنید زیرا مهد کودک های مناسب و معتبر در کلان شهرها به سرعت پر می ‌شوند.

 

مراحل انتخاب مهدکودک خوب و مناسب

 

  • گام اول: ویژگی های مهد کودک مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • گام دوم: به طور کامل و گسترده تحقیق کنید.
  • گام سوم: جلسه ملاقات و مصاحبه برگزار کنید.
  • گام چهارم: درباره معرف های مهدکودک بررسی و تحقیق کنید.
  • گام پنجم: کودک را به صورت آزمایشی به مهد کودک ببرید.
  • گام ششم: کودک را در لیست انتظار مهدکودک مورد نظر ثبت نام کنید.

زمانی که شما یک مرکز نگه داری از کودک  یا مهد کودک خانگی مناسب و متعهد پیدا کردید باید با چند راهکار از درست بودن انتخاب خود مطمئن شوید. در این بخش با اشاره به چند نکته به شما کمک می کنیم مهد کودک مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنید.  

 

گام به گام در انتخاب مهد کودک مناسب

 

گام اول: ویژگی های مهد کودک مورد نظر خود را مشخص کنید.

از مهد کودک مورد نظر خود چه می‌خواهید؟

آیا معیار شما برای انتخاب مهد کودک نزدیکی آن به محل کار شما است؟ یا نزدیک بودن مهد کودک به خانه برای شما بهتر و راحت تر است؟ آیا ترجیح می دهید فرزندتان با کودکان زیادی در تعامل باشد؟ یا مانند مهد کودک های خانگی فرزندتان با تعداد کمی کودک سروکار داشته باشد؟

هر چیزی که در نظر دارید و برای شما اهمیت دارد را به صورت لیست یادداشت کنید تا هنگام ارزیابی مهد کودک های گوناگون از آن استفاده کنید.

 

گام دوم: به طور گسترده و کامل بررسی و تحقیق کنید.

  • از اطرافیان خود برای یافتن مهد کودک معتبر سوال کنید و کمک بگیرید. دوستان و فامیل می‌توانند نقش موثری در یافتن یک مهد کودک مناسب و معتبر برای شما داشته باشند و این را در نظر داشته باشید دوستان و فامیل جزء بهترین منابع معرفی مهد کودک هستند.
  • از کارشناس سوال کنید. کارشناس می تواند شماره تلفن مهد کودک های نزدیک محل کار یا سکونت شما را در اختیارتان قرار دهد همچنین شما را به برخی از مراکز خدماتی مجاز نگه داری از کودک (مهد کودک) یا مهد کودک های خانگی معتبر ارجاع دهد.

بهتر است از کارشناس در خواست کنید لیست همه مراکز معتبر و دارای مجوز نزدیک محل سکونتان را در اختیار شما قرار دهد. البته داشتن مجوز به تنهایی کافی نیست انتخاب شما از هر نظر باید بهترین انتخاب باشد تا بتوانید مکان مناسب برای نگه داری از کودک را انتخاب کنید.

  • مهد کودک مورد نظر خود را از طریق آنلاین انتخاب کنید. سایت های گوناگون و زیادی برای راهنمایی و در اختیار گذاشتن اطلاعات در این زمینه، وجود دارد به کمک این سایت ها می توانید یک مهد کودک خاص با ویژگی های مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین به لیست همه مراکز خدماتی نگه داری از کودک و مهد کودک های خانگی نزدیک محل سکونت یا محل کار خود دسترسی داشته باشید.

اگر به تازگی نقل مکان کرده اید. بهترین راه برای پیدا کردن مهدکودک گرفتن لیست مهدکودک ها و تلفن تماس آنها از طریق آنلاین است.

 

گام سوم: جلسه مصاحبه و ملاقات برگزار کنید.

 می توانید سوالات مقدماتی از قبیل سن کودکان مهد کودک و هزینه ای که باید پرداخت کنید را تلفنی بپرسید. اما تا زمانی که به مهد کودک مراجعه نکنید و با کارمندان و مدیر آنجا ملاقات نداشته باشید نمی‌توانید حس واقعی خود را درباره مهد کودک متوجه شوید.

درباره مدیر و کارکنان مهد کودک همچنین همه خدماتی که ارائه می دهند سوال کنید. این خدمات شامل تغذیه، هزینه ها، ساعات کار و برنامه تعطیلات مهد کودک می شود. حتی سوالات خود را در زمینه نگرش و دیدگاه آنها درباره پرورش کودک به عبارت دیگر مسائلی از قبیل انضباط، تغذیه و خواب کودک بپرسید. برنامه فعالیت های روزانه مهد کودک را بگیرید همچنین انها باید اطلاعات کافی درباره امنیت مرکز در اختیار شما قرار دهند. به حس درونی خود و نحوه برخورد و پاسخ دادن مدیر یا کارکنان مهد کودک بسیار توجه کنید.

در نهایت انتخاب مهد کودک مناسب یک تصمیم گیری شخصی است. در لیست انتخاب چند مهد کودک خاص با همه معیارهای مورد نظر خود را مشخص کنید که پاسخگوی نیاز های کلی شما باشند نیازهایی از قبیل محیط گرم و تمیز همچنین داشتن مربی و معلم های با حوصله و با تجربه ایی که حقوق کافی دریافت می کنند و از شغل خود راضی هستند. کودکان دوست دارند رابطه بین آنها و مربی و کسی که از آنها مراقبت می ‌کند ثبات و استحکام داشته باشد و تغییر نکند و نیاز دارند رابطه محکم و قوی بین خودشان و مربی شکل دهند، به طور حتم دوست ندارید کودک را در مهد کودکی ثبت نام کنید که مربی های آن دائم تغییر کرده و عوض می شود.

به نسبت تعداد بچه‌ها و تعداد مربی هایی که از آنها نگه داری می کنند همچنین تعداد کودکان در هر کلاس توجه کنید.

استفان گلوواکی می گوید هر چه تعداد کودکان در کلاس کمتر باشد نگه داری و توجه به تک تک آنها همچنین پاسخگویی به نیاز آنها آسان تر می شود.

شما باید تعداد واقعی مربی ها و افرادی که از کودکان نگه داری می کنند را بدانید. ظاهرا نسبت یک به سه یعنی یک مربی برای نگه داری از سه کودک نسبت مناسبی است اما اگر از کودکان همیشه در اتاق کودک نگه داری می شود یا برای اداره کلاس از فردی که مسئول نگه داری از نوزاد است کمک می گیرند یا کودکی با مشکل کولیک یا هر مشکل خاص دیگری در کلاس وجود داشته باشد از بازده کار کاسته شده و در نتیجه تاثیر مثبت خود را از دست می دهد.

 

گام چهارم: درباره معرف های مهد کودک بررسی و تحقیق کنید.

کلمات و انرژی مثبتی که ردوبدل می‌شود تاثیر بسیار زیادی روی تایید و انتخاب شما دارد. اگر درباره  مهد کودک شایعاتی وجود دارد از پدر مادرهای دیگر درباره علت این شایعات  سوال کنید.

از مهد کودک مورد نظر خود بخواهید لیستی از منابعی که بتوانید از طریق آنها اطلاعاتی درباره گذشته و حال مهد کودک و مسئولین آن کسب کنید در اختیار شما قرار دهند و با منابع تماس بگیرید. درحالی که ممکن است با برخی از موضع گیری‌ها روبه‌رو شوید زیرا مراکز نگهداری از کودک و مربیان دوست ندارند شما با افرادی که ارتباط خوبی با آنها ندارند تماس داشته باشید. هیچ چیز متقاعد کننده تر و معتبرتر از نظر سایر پدر و مادرها درباره عملکرد و نحوه نگهداری مهد کودک نیست.

 هنگام تماس با پدر و مادرهای دیگر سوالات کلی مانند اینکه آیا از مهد کودک راضی هستید یا خیر را نپرسید. بهتر است سوالاتی خاص و دقیق بپرسید به عنوان مثال سوال کنید از چه چیز مهد کودک راضی و از چه چیزی مهدکودک ناراضی هستید؟ در صورتی که فرزندشان مدت کوتاهی در آن مهد کودک بوده علت تغییر دادن مهدکودک را جویا شوید.

 

گام پنجم: کودک را به صورت آزمایشی به مهد کودک ببرید.

با کودک خود به مهد کودک بروید مدتی در آنجا بمانید و همه چیز را از نزدیک و دقیق تر بررسی کنید. در این صورت متوجه می شوید کودک و مربی چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و از راحتی و آرامش او در فضای مهد کودک مطمئن می شوید.

 

گام ششم: در لیست انتظار مهد کودک مورد نظر ثبت نام کنید.

اگر امکان ثبت نام در مهدکودک مورد نظرتان وجود ندارد، ناامید نشوید. اسم او را در لیست انتظار وارد کنید با این کار اطمینان خاطر پیدا می‌کنید که در آینده می توانید کودک را در همان  مرکز ثبت نام کنید، حتی اگر این کار در زمان مورد نظر انجام نشود. از مهد کودک بخواهید چند مرکز شبیه همان مهد کودک به شما معرفی کند.

اما در عین حال برای یافتن مهد کودک مناسب تلاش کنید و به طور موقت کودک را در مهد کودکی ثبت نام کنید تا در زمان مشخص در مرکز مورد نظر ثبت نام شود.

 

حفظ ایمنی کودکان در زمین بازی

آشنایی با مفهوم مشارکت در کودکان!

منبع: نی نی پلاس