The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مراقبت های بارداری در برابر بیماری ها

شاید بارداری شما باعث شود که در اتوبوس شانس بیشتری برای نشستن بر روی صندلی داشته باشید، ولی در این دوران احتمال ابتلای شما به بیماری‌ها نیز افزایش می‌یابد. در حقیقت، فرزند در حال رشدتان سیستم ایمنی‌ شما را کمی کُند می‌کند و شما را در برابر بیماری‌های معمول آسیب‌پذیرتر می‌سازد. احتمال دارد این کاهش مقاومت بدن ظاهراً غیرمنطقی باشد، اما کاملاً ضروری است. در حقیقت طی بارداری اگر بدن‌تان در برابر موجودات خارجی مقاومت کمتری نداشته باشد، احتمالاً جنین‌ را نیز پس می‌زد.

خوشبختانه، اکثر پزشکان موافقند که میکروب‌های معمولی بر سلامت جنین آسیب‌ نمی‌رسانند. دکتر "جف کالینا" معاون ضروریت‌های پزشکی در بیمارستان متدودیست شهر هوستن امریکا می‌گوید: جداره بین جفت و جنین در برابر میکروب‌هایی که باعث آزردگی مادر می‌شود، از جنین پشتیبانی می‌کند. به یاد داشته باشید بیماری‌هایی که از مادر به فرزند منتقل می‌گردد، طی زایمان رخ می‌دهد و نه پیش از آن.

برای حمایت از خود فقط از عقل سلیم پیروی کنید: از افرادی که بیمار هستند دوری کنید؛ دستان‌تان را از چشمان، بینی و دهان خود دور نگه دارید؛ و برای شستن منظم دست‌های‌تان بیشتر مقیّد باشید. البته، باید خواب بیشتر، تغذیه ای مناسب و تمرینات ورزشی کافی داشته باشید تا سیستم‌ ایمنی شما تقویت شود.

 

 

سرماخوردگی در دوران بارداری و تاثیرات آن بر مادر و جنین

 اگر در ماه اسفند جنین شما لقاح شده باشد و در ماه آذر زایمان کنید، بخشی از زایمان شما در فصل سرما سپری می‌شود. اما سرما به ندرت باعث بروز مشکل می‌شود. استراحت اضافه، مایعات فراوان، تنفس بُخور و قرقره آب گرم، عموماً نشانه‌ها را بهبود می‌بخشد.      

دکتر "شارون فیلان" پروفسور زنان و زایمان در دانشکده پزشکی دانشگاه نیومکزیکو می‌گوید: آیا به دارو نیاز است؟ احتمالاً خیر. اگر با تنفس یا خواب مشکل دارید، داروهای ایمنی برای درمان آنها وجود دارد، اما برخی از خلط آورها و ضداحتقان‌ها باعث افزایش تپش قلب مادر و فرزند می‌شود. گرچه این مسئله خطرساز نیست، ولی ممکن است مسبب عصبی شدن شما در این دوران شود، زیرا تپش قلب‌تان بر اثر بارداری افزایش یافته است.

 

ابتلا به ویروس های شکمی در دوران بارداری و تاثیرات آن بر مادر و جنین

 اگر دچار ویروسی شکمی شوید، اولین روش مقابله، نوشیدن فراوان مایعات است. دکتر "لی کافمن" متخصص زنان و زایمان می‌گوید: اگر نمی‌توانید مایعات را در بدن‌تان نگه دارید، با پزشک تماس بگیرید. زیرا فرزندتان با مقدار کافی مایعات در بدن مادرش احساس بهتری دارد، اکثر پزشکان داروهایی را برای التیام تهوع پیشنهاد می‌کنند.

 

ابتلا به آنفولانزا در دوران بارداری و تاثیرات آن بر مادر و جنین

هنگام بارداری نشانه‌های آنفولانزا می‌تواند شدیدتر باشد و نسبت به زمانی‌که باردار نبودید،  طولانی‌تر باشد. بدتر از همه، آنفولانزا می‌تواند باعث ایجاد ذات الریه شود که بخاطر تب‌های طولانی و شَدید، تهدیدی برای سلامت جنین است. به همین علت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به مادرانی که طی فصول شیوع آنفولانزا یعنی آبان تا اسفند باردار می‌شوند، پیشنهاد می‌کند واکسن آن را دریافت کنند (اما از واکسن‌ اسپری بینی، FluMist که ایمن شمرده نمی‌شوند، دوری کنید).

اگر به آنفولانزا مبتلا شُدید، مایعات فراوان بنوشید و استراحت کنید. زیرا تاثیرات واقعی بر سلامت فرزند، اکثراً به مراقبت مادر از خود بستگی دارد. اگر دمای بدنی بیش از 38.33 درجه سانتی‌گراد دارید یا دچار درد شدید شکمی و مشکلات تنفسی مثل وزوز هستید یا قادر نیستید، مایعات بدنی خود را حفظ کنید، پزشک خود را مطلع سازید و حتماً متذکر شوید که باردار هستید.

خوشبختانه اکثر بیماری‌ها می‌تواند به سادگی و به شکلی ایمن درمان شوند. و حتی وقتی از بیماری رنج می‌برید، فرزندتان به شکلی ایمن در جایگاه خود لذت می‌برد.   

 

مطالعه بیشتر:

1- تاثیر بیماری سلیاک بر بارداری

2- 13 درمان خانگی موثر برای سرماخوردگی در دوران بارداری

3- درمان حالت تهوع صبحگاهی در دروان بارداری

4- درمان عفونت لیستریا یا لیستریوز در بارداری

5- پیشگیری و درمان آلرژی و حساسیت در دوران بارداری