The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

11 دلیل برای اینکه مادر بودن شما را قوی تر می کند

بچه را بلند کن، پایین بگذار، بچه را بالا بینداز، دنبالش بدوید، بچه را در تاب هل بده، در موقع انجام کارها و بچه را در بغل خود بگیر. هیچ تردیدی نیست که مادر بودن بدن شما را قوی می‌کند. اما بگذارید بهتر بگویم؛ این فقط شروع کار است. در اینجا ۱۱ دلیل وجود دارد که نشان می دهد مادر بودن باعث قوی شدن شما می‌شود.

 

۱- قبل از اینکه مادر شوید به ندرت اتفاق می‌افتاد که با اشتباه بریدن یک ساندویچ روز یک نفر(فرزندتان) را خراب کنید. حالا به خودتان نگاه کنید!

۲- شما نیاز دارید که در خلوت و آرامش خیال به دستشویی بروید تا مثانه و روده‌هایتان را تخلیه کنید. حالا چه؟ کدام خلوت؟!

۳- به یاد بیاورید که موقع خواب هرچقدر صدای زنگ ساعتتان بلند بود شما بیدار نمی شدید، ولی حالا گوش های شما به قدری تیز و حساس شده‌اند که حتی ضعیفترین صدای سرفه و ناله را هم از چند خانه آنطرف‌ تر می‌شنوید.

۴- شما وارد فروشگاه می شوید و به همراهتان دو کودک گرسنه که یکی داخل چرخ خرید و دیگری از پشت به کمر شما آویزان شده و باید در کمتر از یک ساعت کل خریدهایتان را انجام دهید. بدون اینکه چیزی از قلم افتاده باشد.

۵- پانصد ششصد و شاید هفتصد بار در روز باید یک انسان دیگر را از خطر کبود شدن، خراب کردن، زخمی کردن، سوراخ کردن یا به عبارت دیگر آسیب و صدمه زدن به خود محافظت کنید. قبل از بچه دار شدن چطور؟ شاید در کل یک ‌بار.

۶- شما یک مکالمه کامل را با فرزندتان که کنار تخت شما ایستاده است در ساعت ۵ صبح بدون خوردن حتی یک قطره چای یا قهوه دارید. این کار قبل از اینکه مادر شوید از نظر بدنی و انسانی غیر ممکن بود.

۷- زمانی بود که دیدن یک استفراغ، سوختن و به‌ هم ریختگی ممکن بود شما را تا یک هفته بیمار و در رختخواب بیندازد. ولی حالا با وجود کودکان شما به قدر کافی قدرتمند هستید، مثل یک دختر جوان.

۸- صحبت درباره استفراغ و پاک کردن آن بدون عق زدن!! مطمئناً دوستان و همکلاسی‌های دانشگاهتان آن را باور نخواهند کرد.

۹- عنکبوت‌ها و حشرات را خودتان می‌کشید! جدا باید مدال افتخار بگیرید.

۱۰- شما می‌توانید یک مچتان را روی پیشانی کودک تان بگذارید و با کمال اعتماد به نفس اعلام کنید که فرزندتان بیمار است یا نه. و شما هرگز رشته پزشکی نخوانده‌اید.

۱۱- آیا واقعا برای اثبات قوی بودنتان به یک لیست نیاز داشتید، در حالیکه شما یک انسان کامل را در درون بدن خود ساخته‌اید؟  

 

مطالعه بیشتر:

1- تقویت حس امنیت درونی در کودک با بازی

2- تقویت مهارت زبانی نوزاد با کتاب خوانی والدین!

3- فواید پنهان شیردهی پستانی برای مادر

4- مواد غذایی مفید برای مادران شیرده