The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا استفاده از تشک برقی در بارداری ایمن است؟

تشک برقی یکی از بهترین راهکارهای صرفه جویی در هزینه های برق برای گرم نگه داشتن خودتان در شب های سرد زمستان است. یکی از سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود این است که آیا گرما و یا امواج الکترومغناطیسی ناشی از تشک برقی برای سلامتی جنین مضر است یا خیر.

خطری که درمورد افزایش دمای بدن در دوران بارداری وجود دارد مربوط به این امر است که افزایش دمای مرکزی بدن مادر باردار به بالاتر از 39 درجه می تواند در مراحل ابتدایی رشد سبب آسیب به ستون فقرات جنین و حتی سقط جنین شود.

تشک های برقی معولا تا این درجه دمای بدن مادر را افزایش نمی دهند، بعلاوه تشک های برقی مدرن دارای سیستم کنترل دما هستند که با فراهم کردن امکان تنظیم دما، ایمنی بیشتری را برای بانوان باردار فراهم می کنند.

یک تحقیق در این زمینه نشان داد که ریسک سقط جنین در بانوانی که از تشک برقی با دمای زیاد در هفت هفته اول بارداری استفاده کرده بودند، بیشتر است.

هرچند شدت امواج الکترومغناطیسی موجود در اطراف این تشک ها ناچیز است، اما پزشکان جهت رعایت تمامی موارد احتمالی به بانوان باردار توصیه می کنند که در هفت هفته اول و در صورت امکان در سه ماهه اول بارداری از این تشک ها استفاده نکنند.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا استفاده از پتوی برقی در بارداری ایمن است؟

2- روش های استفاده از انواع بالش بارداری به همراه عکس

3- آیا استفاده از بالش های گرمایی در دوران بارداری بی خطر است؟

4- آیا استفاده از انواع بالش بارداری مفید است؟