The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جرم گیری دندان در سه ماهه اول بارداری

به احتمال فراوان این موضوع را شنیده اید که سه ماهه اول بارداری، حساس ترین بخش بارداری است. زیرا در این زمان تخمک لقاح یافته با سرعت شروع به تقسیم شدن می کند، سلول های حاصل از تقسیم دسته بندی شده و برای ساخت بخش های مختلف بدن تمایز پیدا می کنند. این مجموعه سلولی در این زمان بیش تر از هر وقت دیگری تحت تاثیر عوامل محیطی قرار می گیرند و به راحتی ممکن است تحت تاثیر شرایط نامناسب محیطی آسیب ببینند. آیا انجام جرم گیری دندان ها در سه ماهه اول بارداری باعث آسیب به جنین در حال رشد می شود؟

آیا جرم گیری دندان در سه ماهه اول بارداری مجاز است؟

یک آسیب کوچک در یک دسته کوچک سلولی در این زمان گاهاً می تواند به یک نقص بزرگ در اندام ها و ارگان های بدن جنین منجر شود، بنابراین مراقبت مادر از خود و جنین در این سه ماهه حیاتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

در پایان سه ماهه اول بارداری اکثر قسمت های اصلی بدن جنین مانند مغز و دستگاه های مختلف بدن شکل می گیرد و رشد جنین بخش اساسی خود را طی می کند، ولی برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بهتر است هیچ درمان دندانی از جمله جرم گیری دندان انجام نشود. در این دوران جنین بسیار آسیب پذیر است و داروها و اشعه رادیوگرافی آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال دارد. بهتر است در این دوران فقط بهداشت و جرم گیری دندان ها به روش های خانگی انجام شود.

سه ماهه دوم بارداری بی خطرترین دوره برای درمان مشکلات دهان و دندان است. بنابراین بهتر است پوسیدگی ها و سایر مسائل دندانی در این دوران درمان شوند. برای سفید کردن و زیبا کردن دندان های خود در این زمان در مرحله اول بهتر است که با مسواک زدن های منظم از ایجاد لک و پلاک های دندانی جلوگیری کنید. در مرحله دوم اگر تمایل به سفید کردن دندان هایتان در این سه ماهه حساس دارید، پیشنهاد می کنیم از روش های خانگی استفاده کنید زیرا برخی از میوه ها همانند توت فرنگی، پوست موز و برخی از مواد همانند جوش شیرین به شکل قابل توجهی می توانند در سفید کردن دندان های شما اثر قابل ملاحظه ای داشته باشند.

 

جرم گیری دندان در خانه با استفاده از سفید کننده های طبیعی

اگر اصرار به سفید کردن دندان های خود در طی بارداری دارید، به این منظور می توانید از سفید کننده های طبیعی استفاده کنید. از جمله این مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- جرم گیری دندان ها در بارداری با توت فرنگی

باید چند عدد از آنها را له کرده و با انگشت بر روی دندان خود بمالید. توت فرنگی حاوی اسید مالیک بوده که یک ماده موثر در از بین بردن لکه های مینای دندان است. پس از آنکه آن را بر روی تمامی سطوح دندان ها مالش دادید، می توان به راحتی به کمک مسواک ذرات آن را از روی دندان ها پاک کرد.

2- جرم گیری دندان ها در بارداری با پوست موز

مواد سفید در پوست موز حاوی بالاترین غلظت پتاسیم هستند که گفته می‌شود برای سفید کردن دندان‌ ها مفیدند.

3- جرم گیری دندان ها در بارداری با پوست پرتقال و برگ های درخت برگ بو

این دو سفید کننده طبیعی دندان ها که غیر معمول‌تر از بقیه موارد هستند می‌توانند رسوبات روی دندان ها را تا حد زیادی برطرف و دندان ها را درخشان‌تر کنند. شما می‌توانید به ‌نوبت هر یک از آنها را به‌ طور خشک یا به ‌صورت پودر ترکیبی با یکدیگر روی دندان ها بگذارید.

4- جرم گیری دندان ها در بارداری با سرکه سیب

با کمک انگشتان سرکه سیب را که حاوی اسید مالیک است بر روی دندان های خود مالیده و سپس با کمک مسواک شستشو دهید. اما نباید در استفاده کردن از این روش ها زیاده روی کنید زیرا اسید موجود در این مواد می توان سبب نرم شدن مینا شده و مسواک زدن پس از آن ممکن است به سایش و خورده شدن مینای دندان منجر شود.

5- جرم گیری دندان ها در بارداری با جوش شیرین

با کمک مسواک آغشته به جوش شیرین نیز می توان لکه های روی مینای دندان را پاک کرد. اما رعایت اعتدال در انجام آن ضروری است.

به یاد داشته باشید که تلاش شما برای داشتن دندان هایی سفیدتر و لبخندی جذاب‌تر ستودنی است. سفیدی دندان ها علاوه بر زیبایی، نشانه سلامت و سرزندگی است.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان در بارداری بی خطر است؟

2- آیا جرم گیری دندان ها در بارداری ضرر دارد؟

3- عوارض استفاده از مواد سفید کننده دندان و جرم گیری دندان در بارداری

4- عوارض پر کردن دندان در بارداری برای جنین