The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت و درمان جفت سر راهی یا پلاسنتا پرویا چیست؟

سوال مخاطب:

علت ایجاد جفت سرراهی چیست و چگونه می توان از بروز آن جلوگیری کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

قاعدتا دلیل مشخصی ندارد ولی مواردی نظیر داشتن فیبروم داخل رحمی یا پولیپ بزرگ از عوامل اصلی است. گاهی به دنبال کورتاژ که به تازگی اتفاق افتاده و بلافاصله حاملگی ایجاد شود پیش می آید و در مواردی که ناهنجاری رحمی نظیر رحم دوشاخ یا تیغه دار مطرح است اتفاق می افتد.گرچه مسبب اصلی ناشناخته است، ولی خانم ­های مُسن ­تری که با اولین فرزند خود حامله هستند یا آنهایی که دوقلو یا چندقلو باردارند، برای ابتلا به جفت سر راهی در خطر بیشتری قرار دارند.اگر جفت در مسیر خروجی رحم قرار گرفته باشد، می­تواند باعث بروز مشکلاتی برای مادر و نوزاد در هنگام تولد گردد.. با دوری از دخانیات و رژیم غذایی سالم، پرهیز از عفونت­ها و جراحی های غیرضروری می­توانید سلامت خود را به حداکثر برسانید.  

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +