The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نارسایی سرویکس (دهانه رحم) چیست؟ عمل سرکلاژ ضروری است؟

سوال مخاطب:

نارسایی سرویکس به چه معنی است آیا با وجود داشتن چنین مشکلی انجام سرکلاژ لازم و ضروری است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

دهانه رحم یا سرویکس معمولا باید 3-2 سانتی متر عرض و 5-3 سانتی متر طول داشته باشد در غیر این صورت دچار شل شدگی در حین بارداری به خصوص در نیمه دوم شده و بعد از باز شدن ابتدا کیسه آب پاره می شود بعد سقط اتفاق می افتد که قبل از حاملگی با عکس رنگی رحم و بعد از حاملگی با سونوگرافی واژینال مشخص می شود که در صورت وجود حتما باید سرکلاژ انجام شود. به خصوص کسانی که یک بار حاملگی ناموفق و سقط به دلیل نارسایی سرویکس داشته باشند.در دوران بارداری، رشد جنین موجب فشار بر دهانه رحم می شود. این فشار می تواند پیش از آمادگی جنین برای تولد، منجر به باز شدن دهانه رحم شود. این عارضه نارسایی دهانه رحم یا ضعف دهانه رحم نام دارد که می تواند به سقط یا زایمان زودرس منتهی شود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر: 

 

منبع: نی نی +