The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رشد فیبروم و مشکل خونرسایی به جنین، آیا با لاپاراسکوپی حل میشود؟

سوال مخاطب:

من قبل از بارداری دارای فیبروم 2 سانتی بودم که چندین سال بود رشد نکرده بود. ماه چهارم بارداری هستم و با سونو متوجه شدم فیبروم 4 سانت شده و پشت جفت قرار دارد. آیا احتمال دارد فیبروم رشد کند و مانع خونرسایی به جنین شود؟ آیا با لاپاراسکوپی می توان فیبروم را خارج کردکه به جنین آسیب نرسد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

فیبروم اگر در داخل جدار شکم یا بیرون باشد تا 5 سانتی متر هم خطری ندارد ولی در داخل رحم اغلب مانع بارداری می شود و اگر هم اتفاق بیفتد جفت معمولا روی آن نمی چسبد چون بستر عروقی مناسب برای جفت ندارد و اگر بچسبد ممکن است در ماه های سوم به بعد لکه بینی و خونریزی در پشت جفت اتفاق بیفتد در هر حال شما با داروهای شل کننده رحم مثل پروژسترون و ایزوکسوپرین و کمی استراحت نسبی تا90% با این شرایط شانس ادامه حاملگی را دارید و در این مواقع به رشد جنین هم صدمه ای وارد نمی کند در هر حال برداشتن فیبروم داخل رحم به هر روش که باشد با ختم حاملگی همراه خواهد بود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +