The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا رحم فیبروماتوز قبل از بارداری باید درمان شود؟

سوال مخاطب:

28 سال دارم و رحم من فیبروماتوز است آیا قبل از اقدام به بارداری باید تحت عمل جراحی قرار گیرم؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

فیبروم ها شرایطی دارند که ابتدا باید شرایط و موقعیت آن ها بررسی گردد مثلا اگر داخل رحم باشد حتما باید قبل از حاملگی برداشته شود چون در حین حاملگی رشد کرده و باعث کنده شدن جفت و خونریزی مداوم می گردد و چه بسا حاملگی تا انتها پیش نمی رود. گاهی فیبروم در جدار یا بیرون از رحم واقع شده و اندازه آن از 5 سانتی متر کمتر است و مانع مهمی برای حاملگی اطلاق نمی شود ولی گاهی تعداد آن ها زیاد بوده یا قطر آن ها از 5 سانتی متر بیشتر است باید قبل از حاملگی برداشته شوند تا حاملگی سالم و بدون دردسری داشته باشید گاهی نیز بزرگ بودن رحم اصطلاحا فیبروماتوز نامیده می شود که این حالت اغلب مشکل ساز نیست.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +