The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تنگ بودن مجرای خروج (لگن) در بارداری، حتما باید سزارین شوم؟

سوال مخاطب:

هفته سی و هشتم بارداری هستم ودر معاینه لگنی مشخص شد که کمی مجرای خروج برای زایمان طبیعی تنگ است آیا نمی توانم زایمان طبیعی داشته باشم و حتما باید سزارین شوم؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

یکی از عللی که سزارین را ضروری می کند اصطلاحی است به نام C.P.D یا عدم تطابق سر با لگن است که یا جنین بزرگتر از معمول است یا تنگی لگن وجود دارد که با سونوگرافی مشخص می شود و چنانچه علاقمند هستید که زایمان طبیعی انجام شود باید تا آخر حاملگی صبر کنید و در آن حالت باید با معاینه مشخص شود که سر جنین داخل لگن شده است یا نه و اگر هنوز سر پایین نیامده باشد بهتر است از زایمان طبیعی صرفنظر کنید و پیشنهاد پزشکتان را برای سزارین بپذیرید چون در مواردی نظیر شما بارها بیمار نصف درد زایمان را تحمل کرده و سرانجام سزارین شده است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +