The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دوبار سقط جنین در دو ماهه اول بارداری، مشکل چیست؟

سوال مخاطب:

25 سال دارم و 5 سال است که ازدواج کردم. سال 92 در ماه اول بارداری جنین سقط شد و در سال 93 ماه سوم بارداری قلب جنین ضربان نداشت و کورتاژ کردم. آیا ممکن است این مشکلات دوباره تکرار شود آزمایش های من و همسرم موردی نداشت. دلیل این مشکلات چیست و چه باید کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

 معمولا حاملگی های بدون جنین و قلب در دو ماهه اول تا 70% مربوط به اسپرم مرد است که در آن ها تعداد اسپرم بالا است ولی حرکت دارای مشکل و تعداد اسپرم های آنورمال زیاد است و اگر این مسئله نباشد قطعا فاکتورهایی در زن وجود دارد که باعث سقط می شوند که باید بعد از دو بار سقط بررسی کامل هورمونی، عفونی، انعقادی، ژنتیکی و ... انجام شود تا علت مشخص گردد و بر اساس مورد مکشوفه درمان از قبل یا در حین بارداری صورت بگیرد در هر صورت دلایل زیادی وجود دارند که باعث بروز پدیده فوق می شوند و اگر بتوان به تشخیص قطعی رسید و درمان انجام شود حتما صاحب بچه خواهید شد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +