The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عدم رشد یک قل در بارداری دوقلویی، تاثیر برجنین دیگر داردیا آیا باید سقط کرد؟

سوال مخاطب:

هفته یازدهم بارداری هستم و دوقلو باردار هستم در سونوگرافی مشخص شد یکی جنین ها رشد نکرده آیا به دیگری آسیب می رساند و باید قل ناقص را خارج کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

انجام این که قل ناقص را خارج کرد و دیگری سقط نشود امکان ندارد. ولی اگر جنین ها از دو تخمک جدا با دو کیسه آب و جفت جداگانه باشند جنین مرده هیچ صدمه ای به جنین زنده نمی زند و ممکن است تا آخر حامگی همین وضع باقی بماند و منجر به زایمان شود ولی اگر یک تخمکی باشند اکثرا از بین رفتن یکی می تواند باعث مرگ دیگری نیز گردد. یک مورد برای خودم پیش آمد که در هفته 36 یکی از جنین ها مرد و دیگری به رشد خود ادامه داد وقتی در هفته 38 سزارین شد جنین زنده کاملا سالم ولی جنین مرده دچار آنومالی های کشنده و شدید بوده است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +