The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا عکس‌ برداری رنگی رحم (هیستروسالپنگوگرافی) درد دارد؟

سوال مخاطب:

آیا عکس‌برداری رنگی از رحم درد دارد و امکان انجام آن بدون درد وجود دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)     

 

عکس رنگی یا هیستروسالپنگوگرافی Hysterosalpingography اکثرا بدون درد است و بستگی به شرایط روحی و همکاری بیمار دارد. بیمارانی هستند که به دلیل عصبی بودن حتی اجازه گذاشتن دستگاه برای گرفتن عکس را هم نمی‌دهند. ولی در مواردی که بیمار به انسداد لوله و چسبندگی مبتلا است، درد وجود خواهد داشت و در این موارد انجام عکسبرداری از رحم با بیهوشی و آن هم در بیمارستان عملی خواهد بود، زیرا مواردی دیده شده که به دلیل درد شدید لوله‌ها دچار اسپاسم شده و تصویر انسداد را نشان می‌دهد. در این مورد اگر لاپاروسکوپی شود چون بیمار بیهوش است و درد ندارد، لوله‌ها باز خواهند بود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +