The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا مصرف قرص کلومیفن باعث بارداری دوقلویی است؟

سوال مخاطب:

آیا مصرف قرص کلومیفن با بارداری دوقلویی در ارتباط است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

اگر کلومیفن بیش از نیاز و لزوم داده شود می تواند دو یا چند قلویی را باعث شود که چون تخمک های آن ها نیز مجزا هستند شباهتی به هم نیز نخوهند داشت.برای برخی از بانوانی که خواهان بارداری هستند ولی با مشکلاتی مواجه هستند، داروهای کمک باروری تجویز می‌شود، مثل Clomid یا Femara که تخمدان‌ها را تحریک می‌کند تا تخمک‌های بیشتری رها کند و در نتیجه، شانش دوقلوزایی نیز افزایش می‌یابد.بارداری دوقلویی بارداری پرخطری است و خطر زایمان زودرس، پره اکلامپسی و دیابت‌های بارداری زمانی افزایش می‌یابد که دو بچه را حمل می‌کنید. گرچه اکثر بارداری‌های چندقلویی بدون مشکل خواهند بود و اکثر بانوان دو بچه‌ی سالم به دنیا می‌آورند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

 

منبع: نی نی +