The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راه های طبیعی برای افزایش احتمال دوقلوزایی

بسیاری از والدین به دلایل گوناگون همانند تمایل به پشت سر گذاشتن یک بار دوران بارداری و زایمان، ترجیح می دهند که با کمک راه های طبیعی برای افزایش احتمال دوقلوزایی شانس دوقلو دار شدن خود را افزایش دهند. دوقلوزایی راهکارهای متعددی دارد، همانند استفاده از داروهای تحریک کننده تخمک گذاری، استفاده از روش های کمک باروری و ... ، در این مطلب راه های طبیعی برای افزایش احتمال دوقلوزایی را برایتان شرح خواهیم داد.

راه های طبیعی برای افزایش احتمال دوقلوزایی

چنانچه قصد دارید بدون استفاده از روش های درمانی و به صورت کاملا طبیعی احتمال دوقلو باردار شدن خود را افزایش دهید می توانید توصیه های زیر را دنبال کنید.

1- مصرف فراورده های لبنی

حاصل تحقیقات انجام شده توسط دکتر گری استانیمن و همکارانش نشان می دهد که میان مصرف لبنیات و وقوع بارداری های دو یا چند قلویی ارتباط معنا داری وجود دارد. بر اساس این مطالعه احتمال بارداری دوقلویی در آن دسته از بانوانی که شیر و فرآورده های لبنی را در رژیم غذایی خود گنجانده اند 5 برابر بیشتر از بانوانی است که از لبنیات در رژیم غذایی خود استفاده نمی کنند. برخی از دانشمندان معتقدند که علاوه بر لبنیات هورمون های رشد موجود در شیر (لبنیات به دست آمده از گاوهای دارای هورمون رشد) نیز در افزایش احتمال بارداری دوقلویی به بانوان کمک می کند.

2- مصرف سیب زمینی شیرین

مصرف سیب زمینی شیرین با تحریک بیش از حد تخمدان ها باعث آزاد شدن بیش از یک تخمک در هر سیکل قائدگی شده و به این ترتیب احتمال وقوع بارداری دوقلویی را در شما افزایش می دهد. از آنجایی که این ماده غذایی بخشی ثابت از رژیم غذایی اقوام آفریقایی را تشکیل می دهد احتمال بارداری دوقلویی در میان زنان آفریقایی بیشتر است. به همین علت قبیله یوروبا در غرب آفریقا دارای بالاترین نرخ دوقلوزایی است.

توفو، ایزوفلاون سویا، دانه ها و غلات کامل از دیگر مواد غذایی سرشار از پروتئین می باشند که در تحریک بیش از حد تخمک گذاری بسیار موثرند.

3- توقف قرص های ضد بارداری

قرص های پیشگیری از بارداری در کمک به شما در بارداری دوقلویی نقش بسیار مهمی دارند. هنگامی که پس از مدتی طولانی مصرف قرص های ضد بارداری را متوقف می کنید مدتی زمان می برد تا بدن چرخه طبیعی خود را بازیابد. این مساله سبب می شود که در طول این مدت سطح هورمون های بدن نسبت به مواقع عادی بیشتر باشد. از این رو چنانچه بلافاصله پس از مصرف قرص در صدد اقدام به بارداری باشید احتمال وقوع بارداری دوقلویی در شما بیشتر خواهد بود.

4- بارداری در دوران شیردهی

چنانچه هنوز در دوران شیردهی به کودک نوپای خود به سربرده و مجددا باردار شده اید احتمال وقوع دوقلوزایی در شما بیشتر خواهد بود. در دوران بارداری میزن ترشح پرولاکتین در بدن افزایش می یابد و این امر موجب افزایش احتمال دوقلوزایی در مادر می شود.

5- مصرف غذاهای غنی از روی در مردان

مصرف غذاهای سرشار از روی مانند سبزیجات برگ سبز، صدف، نان و انواع مغزها و دانه های خوراکی به طرز قابل توجهی در افزایش تولید اسپرم تاثیر گذارند. بنابراین مصرف آنها در مردان احتمال بارور شدن چند تخمک به صورت همزمان را افزایش می دهد. (چه تعداد اسپرم برای بارداری نیاز است؟)

6- ایجاد فاصله میان بارداری ها

یکی دیگر از روش های افزایش احتمال بارداری دوقلویی ایجاد فاصله کافی میان بارداری ها است. اگر بلافاصله پس از یک حاملگی مجددا باردار شوید احتمال دوقلوزایی در شما کاهش پیدا می کند البته اگر شیردهی نداشته باشید.

 بهترین موقعیت های نزدیکی کردن برای بارداری دوقلویی

یکی دیگر از راه های طبیعی برای افزایش احتمال دوقلوزایی استفاده از پوزیشن (حالت) رو در رو است. اگرچه وقوع بارداری دوقلویی امری تصادفی و خارج از اراده شما است ولی با این حال یکی از موقعیت های نزدیکی وجود دارد که می توانند در افزایش احتمال بارداری دوقلویی به شما کمک کند.

رو در رو

در این روش نزدیکی که در آن مرد بر روی زن قرار می گیرد اسپرم ها شانس بیشتری برای حرکت به سمت رحم و نفوذ به درون تخمک خواهند داشت. این موقعیت قرارگیری یکی از بهترین روش های نزدیکی برای زوج هایی است که تمایل به داشتن نوزادانی دوقلو دارند.

مطالعه بیشتر:

فواید قرص های ضد بارداری چیست وآیا همه میتواننداستفاده کنند؟

آزمایش اسپرم یا اسپرموگرام چیست و چگونه تفسیر می شود؟

رنج نرمال پرولاکتین در زنان و مردان چقدر است؟