The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ورزش برای آمدن سر جنین در لگن در 32 تا 35 هفتگی بارداری

معمولاً جنین‌ به صورت سر به پایین در رحم مادر قرار دارد و هنگام زایمان ابتدا سرش خارج می‌شود. هنگامی‌که جنین در وضعیتی برعکس حالت فوق قرار ‌گیرد و در هنگام زایمان ابتدا با باسن یا پا خارج ‌شود، این وضعیت قرارگیری جنین در رحم را  "بریچ" می‌گویند. احتمال اینکه چنین اتفاقی قبل از هفته بیست و پنجم رخ دهد 28 درصد است. اما هنگامیکه به موعد زایمان نزدیک می‌شوید، احتمال آن به 3 تا 4 درصد کاهش می‌یابد. در این متن قصد داریم انواع ورزش برای آمدن سر جنین در لگن را برای شما شرح دهیم.

ورزش برای آمدن سر جنین در لگن

اگر هنوز جنین شما نچرخیده است، راهکارهای زیر را برای پایین آمدن سر جنین به شما توصیه می کنیم.

  • شنا کنید: شنا کردن خصوصاً کرال و قورباغه باعث افزایش تحرکت جنین می‌شود.
  • در 32 تا 35 هفتگی بارداری برای چرخش جنین از حالت بریچ این تمرین را روزانه سه مرتبه و برای ده تا پانزده دقیقه انجام دهید. مطمئن گردید که روده هایتان خالی و بچه فعال باشد.
  • انتهای یک تخته اتویی یا تخته‌ای محکم را روی مبلی که حدود 30 سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر است، محکم کنید. روی آن دراز بکشید، زانوها را خم کنید، اما کف پای‌تان را به تخته بچسبانید. آرام باشید، نفس عمیق بکشید و از استرس دور باشید. جاذبه زمین سر بچه را به داخل انتهای رحم می‌کشد و با چرخشی به وضعیت سر به سمت پائین قرار می گیرد.
  •  موسیقی با هدفن، قرار دادن هدفن در قسمت انتهایی شکم باعث می‌شود جنین به جهت منبع صدا بچرخد. پس برای ده دقیقه، شش تا هشت مرتبه در روز برای فرزند داخل شکمتان موسیقی پخش کنید.
  • ماساژ با دست چپ در زیر شکم آغاز کنید و دست راست‌تان را بالای آن قرار دهید. دست‌تان را در جهت عقربه‌های ساعت از سمت راست شکم‌تان به سمت بالا بیاورید. همان‌طوری‌که دست‌های‌تان به بالای شکم می‌رسد، دست چپ‌تان را روی دست راست‌تان بگذارید و آنرا از سمت چپ شکم‌تان به سمت پائین بیاورید. دایره را کامل ‌کنید، دست چپ شما راهنمای حرکت است، در جهت عقربه‌های ساعت مالش را ادامه دهید. به آرامی ماساژ دهید، مثل این‌که روغنی را می‌مالید. این تمرین را برای ده دقیقه و برای چندین مرتبه در روز تکرار کنید. از همسرتان کمک بگیرید.
  • گیره بند لباس انگشت کوچک هر دوپای خود را داخل یک گیره بند لباس بگذارید، به طوری‌که دنباله آن به سمت بیرون باشد (به سمت بیرون، طوری که ناخن و گوشت زیر آن روزانه برای سی دقیقه تحریک گردد). این محل نقطه‌ای مخصوص در فشار درمانی بوده که محل حرکت به "سمت پائین" است. همچنین می‌توانید آن قسمت را با انگشتان دست‌تان فشار دهید.
  • لیوانی از آب پرتقال یا آب‌میوه‌های دیگر با وضعیت دراز کش به پهلو بطوریکه ناحیه لگنی شما بالاتر از کف پاها قرار گرفته است آب میوه میل کنید. پس از میل کردن نوشیدنی، بچه بیشتر حرکت می‌کند!
  • چرخش لگنی با شکمی خالی کیسه یخی را بالای شکم‌تان قرار دهید، ده دقیقه دو دفعه در روز. ابتدا بر پشت‌تان روی زمین و با پاهای خم شده دراز بکشید. کف‌ پاها روی زمین و سه بالش بزرگ زیر باسن.   
  • کشش گربه روی چهار دست و پا قرار گیرید، سپس با باسنی در هوا سر و سینه خود را روی زمین بگذارید و سعی کنید پشت‌تان را انحنا بخشید. سپس به روی چهار دست و پا باز گردید.

درصورتی که جنین شما هنوز بریچ است، حال که از انواع ورزش برای آمدن سر جنین در لگن آگاهی دارید، توصیه می کنیم راهکارهای ذکر شده را زیر نظر متخصص انجام دهید.

مطالعه بیشتر:

وضعیت و حالت قرار گرفتن جنین در رحم مادر هنگام زایمان

روش‌های چرخاندن جنین در سه ماهه سوم

از کجا بفهمیم سر بچه چرخیده یا نه! تشخیص پایین امدن سر جنین