The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته سیزدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

اگر در هفته سیزدهم بارداری هستید به شما تبریک می گوییم! چون در آخرین هفته از سه ماهه اول بارداری به سر می برید، درحقیقت سه ماهه اول بارداری که اتفاقا حساس ترین بخش آن نیز هست را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. در ادامه این مطلب عکس جنین در هفته سیزدهم بارداری را مشاهده کرده و به شما می گوییم که اکنون فرشته کوچک شما چقدر بزرگ شده است.

عکس جنین در هفته سیزدهم بارداری

در هفته سیزدهم بارداری جنین بیست و سه گرم وزن و 7/14 سانتی متر طول دارد.

در این مرحله از رشد جنین، کلیه‌ها و دستگاه ادراری کار می‌کند. اثر انگشت جنین شکل گرفته و جنین می‌تواند شستش را درون دهان خود کند. جوانه‌های دندانی در حال رشد است. جنین مایع آمنیوتیک را بلعیده و نیز همان را ادرار می کند که این کار سبب تکامل دستگاه گوارش و دستگاه ادراری او خواهد شد.

اکنون در آخرین هفته از سه ماهه اول برداری هستید و چیزی از اهمیت مراقبت های بارداری کم نشده است:

اگر غربالگری مرحله اول را انجام داده اید احتمالا تاکنون نتیجه آن را دریافت کردید و اگر هنوز این تست غربالگری را انجام نداده اید تا زمان باقی ست اقدام کنید زیرا هنوز در این هفته برای انجام آن وقت دارید.

در سونوگرافی جنین هفته سیزدهم بارداری چه می‌بینید؟

در این تصویر جنین در هفته سیزدهم بارداری سر جنین در سمت راست و کف پایش در سمت چپ قرار دارد. بالا تنه کاملا مشخص است و نیم رخ جنین را می توانید ببینید. سر نسبت به بقیه قسمت ها بزرگ به نظر می رسد که کاملا طبیعی است. در این عکس جنین در هفته سیزدهم بارداری خطی که در وسط صفحه مشخص است ابزار دستگاه سونوگرافی برای اندازه گیری طول جنین از فرق تا کفل است. به کمک این اندازه گیری می‌توان سن جنین را تشخیص داد. اگر به تصاویر سونوگرافی ان تی خودتان نگاه کنید، خواهید دید که متخصص سونوگرافی برای این که بتواند ضخامت شفافیت گردنی جنین را اندازه گیری کند، در چنین زاویه ای از جنین شما عکس برداری خواهد کرد. 

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته دوازدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته یازدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته دهم بارداری شکل و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های جنین در هفته سیزدهم بارداری

آیا در هفته سیزدهم حاملگی جنسیت جنین تشخیص داده می شود؟

امکان تشخیص جنسیت در هفته 13 از طریق سونوگرافی وجود ندارد.

آیا در آمنیوسنتز جنسیت بچه مشخص می شود؟

بله در جواب این تست های تشخیصی جنسیت جنین گزارش خواهد شد.

چرا حرکات جنینم را در هفته سیزده بارداری حس نمی کنم؟

زیرا هنوز جنین بسیار کوچک تر از آن است که بتوانید ضربه های او را حس کنید.

آیا در سونوگرافی ان تی می توانم عکس فرزندم را ببینم؟

بله در این سونوگرافی عکس تقریبا واضحی از نیم رخ جنین گرفته می شود.