The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان سریع خانگی زرد زخم،آیا میتوان از گسترش آن پیشگیری کرد؟

"زرد زخم" مشکلی است که ظاهر بدی دارد، ولی برعکس ظاهرش، خطرناک نیست و به سادگی با کمک روش های درمان سریع خانگی زرد زخم، برطرف می‌شود. زرد زخم یا impetigo عفونت پوستی متداولی است که باکتری "استافیلوکوک" یا "استریپتوکوکوس" مسبب آن است. درحالی‌که هردوی این نام‌ها ترسناک به نظر می‌رسند، ولی در حقیقت وجود این باکتری‌ها در بدن بسیار معمول است و در پوست یا داخل بینی بسیاری از افراد بدون این‌که مشکلی ایجاد کنند به زندگی خود ادامه می‌دهند. البته درصورتی‌که این باکتری‌ها باعث عفونت پوست شوند، فرد به بیماری زرد زخم مبتلا می‌شود.

 زرد زخم چه شکلی است؟

معمولا بصورت تاول‌های کوچک و حاوی مایع کم‌رنگی روی صورت یا در اطراف بینی بوجود می‌آیند، اما ممکن است در نقاط دیگری از بدن نیز پدیدار شوند. زمانی‌که آنها سر باز می‌کنند، پوسته زردرنگی روی پوست باقی می‌گذارند و مثل این است که باقیمانده غذایی زردرنگ به صورت فرزندتان چسبیده باشد. ممکن است‌ پوست زیر آن سرخ رنگ و ملتهب شود. لکه‌ها نسبتا کوچک هستند، اما ممکن است نزدیک به آنها، تاول‌های دیگری ایجاد شود و باعث خارش پوست ‌شوند. البته این نشانه‌ها معمولا چهار تا ده روز بعد از عفونت ظاهر می‌شوند.

درمان سریع خانگی زرد زخم، آیا می‌توان از گسترش آن پیشگیری کرد؟

بله. در ابتدا اجازه ندهید فرزندتان زخم های خود را بخاراند، زیرا ممکن است با این کار عفونت را گسترش دهد. بنابراین مواظب باشید که پیش‌بند، حوله و ملافه او مورد استفاده دیگری قرار نگیرد (اگر کودک دیگری در خانه دارید). توجه داشته باشید که شستن آنها در آب جوش قبل از استفاده دوباره، خطر انتقال این عفونت به دیگر اعضای خانواده را به حداقل می‌رساند. اسباب‌بازی مورد علاقه او نیز احتمالا به شستشو نیاز دارد. اگر او خرس یا عروسک محبوبش را در آغوش می‌کشد، بهتر است آنرا نیز در آب جوش بشویید، زیرا احتمالا باکتری‌ها روی آن نیز وجود دارد و ممکن است باعث گسترش زرد زخم شود. زرد زخم شیوع شدیدی دارد، بنابراین تا 48 ساعت بعد از شروع درمان با آنتی‌بیوتیک، از شما در‌خواست می‌شود که فرزندتان را از گروه بازی و مهدکودک دور نگه دارید.

درمان سریع خانگی زرد زخم

برای تشخیص بیماری، مشاوره با پزشک عمومی ضروری است و در صورت لزوم برای او آنتی‌بیوتیکی ضعیف تجویز می‌شود. درصورتی‌که ناحیه ملتهب گسترش یابد و چند لکه دیگر ظاهر شود، برای درمان به قرص نیز نیاز دارید. برای مالیدن کرم، ناحیه آسیب‌دیده و دستان خود را شسته و خشک کنید، سپس با دقت و به آرامی کرم را روی پوست بمالید. ممکن است دستکش باعث ترس فرزندتان شود، بنابراین استفاده از دستکش ضروری نیست. تا زمانی‌که بعد از اجرای کار دستان خود را با دقت با آب گرم و صابون بشویید، جای نگرانی وجود ندارد. تقریبا پس از هفت تا ده روز عفونت ناپدید خواهد شد.

آیا زرد زخم خطرناک است؟

به‌ندرت زرد زخم باعث مشکلی بجز التهاب خارش‌دار برای چند روز می‌شود. ولی درصورتی‌که فرزندتان دچار اگزماست، به توجه بیشتری نیاز دارد، چراکه پوست آسیب‌دیده گرایش بیشتری به عفونت دارد. درصورتی‌که فرزندتان مبتلا به التهاب پوشکی بوده، ممکن است زرد زخم در باسن کودک نیز پدیدار شود، اما روش درمان سریع خانگی زرد زخم دقیقا همان است که در بالا ذکر شد.  

 

بیشتر بدانید:

1- استرس مادر عامل ابتلاء نوزاد به اگزما!

2- نحوه مراقبت از پوست نوزاد

3- منظور ورنیکس چیست و چه فوایدی برای نوزاد دارد؟

4- مشکلات پوستی رایج در نوزادان و شیرخواران