The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته بیست و سوم بارداری تصویر و اندازه جنین

با مشاهده عکس جنین در هفته بیست و سوم بارداری خواهید دید که نه تنها ظاهر او کاملا شبیه به یک نوزاد و فقط کمی کوچک است بلکه اکنون دلبند شما آنقدر بزرگ شده که می تواند با ضربه های پیاپی اعلام وجود کند. بنابراین حال که او سعی می کند با ضربه هایش با شما ارتباط برقرار کند، اگر تاکنون با جنینتان صحبت نمی کردید، از همین امروز شروع کنید. 

تصویر جنین در هفته بیست و سوم بارداری

در این مرحله از رشد جنین 500 گرم وزن دارد و قد او به طول 28/9 تخمین زد می شود.

در این مرحله از رشد جنین، بافت چربی در بدن جنین شکل گرفته و جنین در حال وزن گیری است. حرکات تند چشم آغاز شده است. در حقیقت تاکنون رنگ بدن جنین شما به رنگ قرمز بوده است زیرا چربی زیر پوستی هنوز تجمع پیدا نکرده و عروق خونی زیر پوست رنگ آن را قرمز نشان می دهد. از این هفته به بعد جنین شروع به ذخیره هرچه بیشتر چربی در نتیجه وزن گیری می کند به این ترتیب رنگ بدن جنین از قرمز تبدیل به صورتی و در نهایت به رنگ نهایی پوست او (با توجه به ژن مربوط به رنگ پوست) مبدل می شود. 

هم پدر و هم مادر با جنین حرف بزنند!

احتمالا درمورد حرف زدن با جنین مطالب بسیار زیادی شنیده اید. مطالعات انجام شده در این زمینه همواره توصیه می کند که در دوران بارداری با جنینتان صحبت کنید، برایش آواز و لالایی بخوانید و ... اما آیا واقعا حرف زدن جنین تاثیری بر روابط عاطفی بیش والدین و فرزند دارد؟

در سونوگرافی جنین در هفته بیست و سوم بارداری چه می‌بینید؟

در این تصویر می‌توانید ساختار کامل بدنی جنین را ببینید. البته چون قد جنین از فرق تا کفل به بیش از 20 سانتی متر رسیده است در تصویر به طور کامل جا نمی‌شود. جنین در این مرحله هنوز کم وزن است اما به زودی وزن گیری را آغاز خواهد کرد.

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته بیست و دوم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته بیستم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته نوزدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های هفته 23 بارداری

آیا لکه بینی در هفته 23 بارداری طبیعی است؟

گرچه لکه بینی از وقایع شایع دوران بارداری است اما باید علت آن توسط متخصص یا ماما پیگیری شود.

از چه زمانی باید با جنین حرف بزنیم؟

می توانید از همان ابتدای بارداری با فرشته کوچکتان صحبت کنید. اگر تاکنون این کار را نکرده اید، در هفته 23 بارداری که حرکات جنین را حس می کنید زمان خوبی برای شروع است.

آیا پدر هم باید با جنین حرف بزند؟

بله. بر اساس مطالعات انجام شده صحبت کردن پدر و سایر اعضای خانواده با جنین، در تحکیم روابط بین آنها در آینده موثر خواهد بود.

آیا جنین صدای مادر را می شنود؟

بله جنین نه تنها صدای مادر را می شنود بلکه گاها با ضربات خود به آنها پاسخ می دهد.