The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته سی و چهارم بارداری تصویر و اندازه جنین

وقتی به هفته سی و چهارم بارداری می رسید یعنی اگر فرزند شما به دنیا بیاید، گرچه ممکن است برای مدتی بستری شود و یا کمی به کمک تنفسی نیاز داشته باشد اما زنده می ماند به این معنا که در این هفته جنین قابلیت زندگی در محیط خارج از رحم را دارد. در این متن ضمن مشاهده عکس جنین در هفته سی و چهارم بارداری به شما خواهیم گفت با احساس گرسنگی که احتمالا در این روزها مدام به سراغتان می آید چه کنید.

تصویر جنین در هفته سی و چهارم بارداری

در هقته 34 حاملگی وزن جنین 2146 گرم است و قد او به 45/1 سانتی متر می رشد. بدیهی است که نسبت به ماه های پیش وزن گیری نسبت به رشد قد بیشتر است.در این مرحله از رشد جنین، ریه‌ها در حال تکامل است و جنین در حال وزن گیری است و دستگاه گوارش در حال آماده شدن برای هضم و جذب شیر بعد از تولد است.

با گرسنگی زیاد در بارداری چه کنیم؟

یکی از مواردی که مادران در ماه های آخر بارداری از آن شکایت دارند، گرسنگی زیاد در طی بارداری است. بسیاری از مادران در شب هم بارها و بارها به سراغ یخچال می روند و این مساله ممکن است حتی خواب راحت را از آنها سلب کند. واضح است که خوردن بیش از حد در دوران حاملگی بدون شم سبب اضافه وزن مادر خواهد شد که خود مشکلاتی نظیر پره کلاپسی، کمر درد، زانو درد و ... را به دنبال خواهد داشت.

در سونوگرافی جنین در هفته سی و چهارم بارداری چه می‌بینید:

در این عکس جنین در هفته سی و چهارم بارداری، صورت زیبای فرشته کوچک را با تمامی جزئیات چشم ها، لبها، بینی، گونه، چانه و ... مشاهده می کنید که توسط سونوگرافی سه بعدی تهیه شده است.

در این تصویر که توسط سونوگرافی معمولی دو بعدی گرفته شده است، نمای کلی از نیم رخ بدن جنین مشاهده می کنید.

 

 در این تصویر از صورت جنین، دهان باز است و جنین دارد مایع آمنیوتیک را به داخل ریه ها می‌کشد. اینکار به تکامل و بلوغ دستگاه تنفسی او کمک می‌کند.

مطالعه بیشتر: 

عکس جنین در هفته سی و سوم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و دوم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و یکم بارداری تصویر و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های هفته سی و چهارم بارداری

در هفته 34 بارداری هستم اما مشکل خاصی ندارم، باید حتما دکتر برم؟

تمامی ویزیت های بارداری باید به طور منظم انجام شود.

اگر در هفته 34 بارداری سونوگرافی بدهم میتوانم چهره جنین را ببینم؟

بله. اگر زاویه عکس برداری طی سونوگرافی و نیز مقدار مایع آمنیوتیک کافی باید، می توانید چهره دلبندتان را ببینید.

در هفته 34 هستم و دردهای شکمی داردم، آیا نشانه زایمان زودرس است؟

اگر دردها با استراحت برطرف نمی شود و فاصله بین آنها کمتر می شود، لازم است به متخصص مراجعه کنید.

اگر بچه در هفته 34 به دنیا بیاید زنده می ماند؟

بله. در این هفته جنین قابلیت زندگی در محیط خارج از رحم را دارد و فقط ممکن است مدتی تحت مراقبت های ویژه بستری گردد.