The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با گرسنگی زیاد در بارداری چه کنیم و گرسنگی زیاد نشانه چیست؟

آیا احساس می‌کنید دقیقا پس از صرف صبحانه گرسنه می‌شوید و منتظر خوردن ناهار هستید؟ اگر اینطور است، تنها نیستید. احساس گرسنگی زیاد در دوران بارداری اتفاق غیرمعمولی نیست و تعداد زیادی از مادران باردار خصوصا افرادی که کمتر دچار تهوع بارداری می شوند، بیشتر دیده خواهد شد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که گرسنگی زیاد در بارداری نشانه چیست و برای کنترل وزنتان چه باید بکنید.

گرسنگی زیاد در اوایل بارداری

سه ماهه اول بارداری،‌ ترکیبی از احساس گرسنگی شدید و حالت تهوع است. همه در یک زمان!. در سه‌ماهه دوم بارداری معمولا از تهوع‌های صبحگاهی رها می‌شوید، ولی گرسنگی‌های سیری‌ناپذیر شروع می‌شوند. جنین در حال رشد در وجود شما برای ساختن استخوان‌ها،‌ ماهیچه‌ها و دیگر بافت‌های بدن به مواد مغذی نیاز دارد.

چالش این است که مواد مغذی مورد نیاز رشد جنین را در برنامه غذایی خود بگنجانید و در سه ماهه اول و دوم مقدار اندکی کالری اضافی به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این کار کوچکی نیست!

در زیر راه‌های آسانی برای مقابله با افزایش وزن ناشی از گرسنگی زیاد وجود دارد. از مواد مغذی کم چگالی با فواید زیاد در برنامه غذایی خود استفاده کنید. برخی مواد غذایی مورد علاقه من شامل آووکادو (دارای چربی‌های سالم و پتاسیم)، انبه (دارای ویتامین A و C)، گردو (امگا ۳ و پروتئین) و کینوآ (حاوی پروتئین و فیبر) است:

  • به جای استفاده از مایونز روی ساندویچ‌ها و پنیرهای خامه‌ای داخل شیرینی‌ها، از آووکادوی رسیده استفاده کنید.
  • انبه به تنهایی به عنوان یک میان وعده شیرین فوق‌ا‌لعاده است و همراه با ماست و یا روی سالاد سبز بسیار لذیذ است.
  • ترکیب گردو با گیلاس‌های خشک شده در تهیه تارت به عنوان یک میان وعده سبک مناسب است. استفاده از گردوهای خرد شده روی بستنی و سالاد نیز خوب است.
  • مقداری کینوآ درست کنید و در کنار غذا،‌ حبوبات گرم و یا به صورت افزودنی همراه با کلوچه‌ها و پیراشکی‌ها مصرف کنید.
  • برای مقابله با گرسنگی کار هوشمندانه این است که در وعده‌های غذایی خود از پروتئین، فیبر و کمی چربی‌های سالم در غذاها و میان‌وعده‌های خود استفاده کنیم. چند غذای جدید که شامل این موارد است:
  • یک عدد سیب به همراه دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی.
  • مافین انگلیسی همراه با تخم مرغ و اسفناج.
  • میوه‌ها و آجیل‌هایی استفاده کنید که دارای پروتئین و فیبر بالا است و مقدار کمی کالری و قند غیرضروری دارد.
  • پاستاهایی با غلات مختلف با پروتئین اضافه و سس گوجه استفاده کنید.
  • ماست یونانی همراه با ۳۰ گرم آجیل (به اندازه یک مشت)

 خوردن میان وعده‌های سالم هر سه ساعت یکبار کمک می‌کند تا در وعده‌های غذایی خود زیاده‌روی نکنید و علاوه بر برطرف کردن گرسنگی زیاد کمک می‌‌کند تا قند خون کنترل شود. نوشیدن آب کافی و خوردن غذاها و میوه‌های با فیبر بالا و پرآب مانند سیب،‌ پرتقال،‌ توت‌ها، گلابی و آلو به احساس سیری کمک می‌کند.

منبع: babycenter

 

بیشتر بدانید:

1- اضافه وزن در بارداری چه خطراتی برای مادر و جنین دارد؟

2- راههای جلوگیری از افزایش وزن در بارداری

3- چگونه اضافه وزن دوران بارداری را کنترل کنیم؟

4- کنترل اضافه وزن در بارداری چگونه است؟