The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان سزارین در چند هفتگی است؟

اگر بارداری سالمی را تجربه کرده‌اید احتمالا به بهترین زمان سزارین فکر می کنید، به شما می گوییم که بهتر است تا حداقل تا پایان هفته 39 بارداری حاملگی را حفظ کنید و منتظر علایم زایمان بنشینید. اگر پزشک سزارین را برای شما برنامه ریزی کرد حتما در مورد این موضوع که آیا می‌توانید تا هفته 39 و تکامل نوزاد صبر کنید. مغز، ریه‌ها، کبد و و دیگر ارگان‌های حیاتی در آخرین هفته بارداری کامل می‌شوند. نوزادانی که پیش از موقع متولد می‌شوند در مقایسه با نوزادانی که پس از هفته 39 متولد می‌شوند، دچار مشکلات سلامتی بیشتری هستند.

بهترین زمان سزارین در چند هفتگی است؟

برنامه ریزی برای زایمان به این معنی است که شما یا ماما زمانی را برای زایمان سزارین قبل از آنکه علایم زایمان آغاز شود برنامه ریزی کرده و بهترین زمان سزارین را انتخاب کنید. برنامه ریزی زایمان در شرایطی که این موضوع به نفع سلامت مادر و جنین باشد، بدون اشکال است اما برنامه ریزی در شرایط غیرپزشکی چه از طریق طبیعی که با پاره کردن کیسه آب آغاز می‌شود و چه با سزارین توصیه نمی‌شود و بهتر است تا پایان هفته 39 و آغاز علایم زایمان صبر کرد.

چرا باید تا پایان هفته 39 صبر کرد؟

نوزادانی که زود متولد می‌شوند دچار مشکلات متعدد سلامتی در زمان تولد و بعدها در بزرگسالی خواهند شد. زمانی که نوزاد تا هفته 39 در رحم مادر می‌ماند اندام‌های حیاتی او رشد کرده و مغز و ریه‌ها و کبد به تکامل می‌رسد. رشد مغر در پایان حاملگی با سرعت انجام می شود. در هفته 35 بارداری تنها دو سوم مغز کامل شده و در هفته 39 و 40 بارداری باقی آن کامل خواهد شد. از سوی دیگر نوزادی که در هفته 39 بارداری متولد شود، وزن گیری بهتری خواهند داشت، اختلالت یادگیری و مشکلات تنفسی، شنوایی و بینایی کمتری دارد. در عین حال در هفته‌های آخر نوزاد شروع به وزن گیری و ذخیره چربی در رحم مادر می‌کند و هر چه بیشتر در شکم مادر بماند چربی زیرپوستی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند خود را گرم نگه دارد.

این نوزادان توانایی مکیدن بالاتری دارند و دیرتر خسته می‌شوند و برای مدت طولانی تری شیر می‌نوشند در نتیجه بهتر وزن می‌گیرند. احتمال ابتلای این نوزادان به اختلالات یادگیری و دیگری بیماری‌ها هم کمتر است.

آیا برنامه ریزی زودهنگام زایمان برای مادر و جنین خطرناک است؟

تشخیص تاریخ دقیق بارداری و سن حاملگی اغلب دشوار است. گاه حتی سونوگرافی هم دقیق نیست و تا دو هفته سن بارداری را اشتباه نشان می‌دهد. برنامه ریزی زایمان از روی تاریخ سونوگرافی می‌تواند خطرناک بوده و باعث تولد زودهنگام نوزاد شود.

• در این شرایط سزارین برنامه ریزی شده می‌تواند زمینه ساز مشکلات تنفسی و دیگر مشکلات پزشکی شود. از سوی دیگر این موضوع را نباید از یاد برد که یک بار سزارین کردن به معنی لزوم سزارین‌های بعدی است و سزارین خود احتمال برخی بیماری‌ها و اختلالات از جمله چسبندگی جفت را افزایش می‌دهد. مادری که سزارین می‌کند برای مدت طولانی‌تری در مقایسه با مادری که زایمان طبیعی می‌کند نیاز به استراحت دارد. بهترین راهکار درمورد انتخاب بهترین زمان سزارین مشورت با پزشک متخصصی است که به مهارت او اطمینان کامل دارید.

 

 بیشتر بدانید:

1- همه چیز درباره زایمان سزارین!

2- با زیر و بم زایمان سزارین آشنا شوید!

3- چند بار می توان سزارین کرد و خطرات عمل سزارین چیست؟

4- عمل سزارین چگونه انجام میشود و مراحل سزارین چگونه است؟

?پرسش و پاسخ های بهترین زمان سزارین در چند هفتگی است؟

بهترین زمان سزارین در چند هفتگی است؟

برای انجام سزارین عجله نکنید زیرا بهتر است تا پایان هفته 39و آغاز علایم زایمان صبر کرد.

چرا باید برای انجام زایمان تا هفته 39 صبر کنیم؟

زمانی که نوزاد تا هفته 39 در رحم مادر می‌ماند اندام‌های حیاتی او رشد کرده و مغز و ریه‌ها و کبد به تکامل می‌رسد. رشد مغر در پایان حاملگی با سرعت انجام می شود. از سوی دیگر نوزادی که در هفته 39 بارداری متولد شود، وزن گیری بهتری خواهند داشت، اختلالت یادگیری و مشکلات تنفسی، شنوایی و بینایی کمتری دارد.

آیا صبر کردن تا هفته 39 برای زایمان، در وزن نوزاد اهمیتی دارد؟

بله. در هفته‌های آخر نوزاد شروع به وزن گیری و ذخیره چربی در رحم مادر می‌کند و هر چه بیشتر در شکم مادر بماند چربی زیرپوستی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند خود را گرم نگه دارد. این نوزادان توانایی مکیدن بالاتری دارند و دیرتر خسته می‌شوند و برای مدت طولانی تری شیر می‌نوشند در نتیجه بهتر وزن می‌گیرند. احتمال ابتلای این نوزادان به اختلالات یادگیری و دیگری بیماری‌ها هم کمتر است.

آیا سزارین در هفته 38خطر ناک است؟

سزارین هر زمانی بعد از اتمام هفته 37 بارداری قابل انجام و ایمن است، اما بهتر است تا پایان هفته 39 حداقل صبر کنید.

منبع: marchofdimes