The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

شیر مادر یا شیر خشک

وقتی دوقلوها را باردار بودم، تصمیم گرفتم برای حل و فصل مشکلات به پرستار بچه ها اختیار تام بدهم. درباره فواید تغذیه نوزادان با شیر مادر و تاثیرش بر رشد و نمو آنها اطلاعات زیادی کسب کرده بودم. بنابراین، برای افزایش شیر در پستان ها و تامین غذای مورد نیاز دوقلوها از دکتر نانسی رابینسون، متخصص شیردهی و نویسنده کتاب " شیر مادر؛ ماده ای اثیری " کمک گرفتم. او بالشتی ویژه برایم طراحی کرد تا پروسه تغذیه دوقلوها را تسهیل و تسریع کند. آنها به دنیا آمدند و اندک اندک مشکلات نمایان شدند. بدنم شیر کافی تولید نمی کرد. بنابراین مجبور شدم از ترکیب شیر مادر و خشک برای تغذیه آنها استفاده کنم.

در روزهای نخست زندگی آنها، از خودم ناامید شده بودم. اما پس از مدتی دریافتم، پرستاران و پزشکان استفاده از ترکیب شیر مادر و خشک را برای تغذیه نوزادان تایید می کنند.

دکتر فیردا روزنفیلد، متخصص تغذیه و مشاور شیردهی مرکز درمانی نیویورک گفت:" اگر حس خوبی نسبت به مراقبت از فرزندتان نداشته باشید او مضطرب می شود و تولید شیر در پستان ها کم می شود. "

او افزود:" شیر خشک حاوی مواد مغذی مورد نیاز بدن فرزندتان است. استفاده از ترکیب شیر مادر و خشک برای تغذیه نوزاد در سه موقعیت ویژه - شیر کافی تولید نمی شود، دوشیدن شیر امکان پذیر نیست، کمبود خواب - توصیه و اجرا می شود.

 

شیر کافی تولید نمی شود

نوزاد با شیر مادر با تولید شیر کافی در پستان ها ارتباط مستقیم دارد. اگر در نگهداری از فرزندتان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنید - او را در آغوش نمی گیرید و ... - یکی از منابع اصلی تحریک بدن برای تولید شیر از میان می رود. حتی وقتی همه چیز بی عیب و نقص به نظر می رسد، بدن برخی از زنان که فرزندان شان دو قولو هستند یا جراحی زیبایی انجام داده اند شیر کافی تولید نمی کند.

دکتر روزنفیلد گفت:" زنانی که در سنین انتهایی دوران باروری بچه دار می شوند بیش از سایر مادران با مشکلات تولید شیر دست و پنجه نرم می کنند. "

دکتر شیلا گراگتی، مدیر مرکز تغذیه کودکان دانشگاه سینسیناتی گفت:" اگر فرزندتان پس از تغذیه با شیر مادر هنوز گرسنه است با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. ممکن است خوراندن شیر دوشیده شده و استفاده از شیر خشک به عنوان ماده غذایی کمکی راه حل مناسبی باشد. "

نکات مفید: تاثیر در آغوش گرفتن نوزاد در تحریک پستان ها برای تولید شیر بسیار زیاد است. دوشیدن شیر، روش مناسبی برای تامین شیر مورد نیاز نوزادانی است که نوک پستان مادران شان زخم است. استفاده از یک شیشه شیر برای خوراندن شیر مادر و شیر خشک به نوزاد بلامانع است. شیرهای دوشیده شده را می توان در بطری های 56 گرمی بسته بندی و مدتی محدود در فریزر نگهداری کرد.

 

دوشیدن شیر امکان پذیر نیست

وقتی مرخصی زایمان مادران تمام می شود، آنها تغذیه فرزندان شان با شیر مادر را متوقف می کنند. دوشیدن شیر در محل کار امکان پذیر نیست. ذخیره شیری که در دوران مرخصی زایمان دوشیده بودید نیز به مرور زمان تمام خواهد شد. راه حل، تغذیه فرزند با شیر خشک است.

نکات مفید:

چند هفته پیش از به پایان رسیدن مرخصی زایمان، دو بار در روز شیر دوشیده شده به فرزندتان بخورانید.

 

کمبود خواب

برخی از مادران به بیدار شدن های مکرر و تغذیه فرزندشان با شیر مادر عادت می کنند. اما یک بار برخاستن از خواب به معنای بی خوابی طولانی مدت برای بعضی از زنان است. این کار بر خلق و خو، مهارت های رفتاری و شغلی شان تاثیر می گذارد.

دکتر اسنایدر، استاد مدرسه پزشکی اطفال دانشگاه واشنگتن گفت:" تغذیه نوزاد با شیر مادر کاری دشوار است. اکثر زنانی که از این طریق فرزندان شان را تغذیه می کنند افسرده می شوند. "

اگر می دانید خواب کافی نقش مهمی در حفظ سلامت روان ایفاء می کند، از همسرتان بخواهید تغذیه شبانگاهی فرزندتان را به عهده بگیرد و به او شیر خشک بخوراند.

نکات مفید:

از همسرتان بخواهید تغذیه شبانگاهی فرزندتان را بر عهده بگیرد تا 9 ساعت بی وقفه بخوابید.

منبع: parents