The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ کدامند؟

نوجوانی و بلوغ دورانی است که دستاوردهای متنوعی را با خود به همراه دارد، برخی از این اتفاقات خوشایند و برخی نیز ناراحت کننده و ناخوشایند هستند. یکی از این اتفاقات که هم برای نوجوانان و هم برای والدین آن ها می تواند نگران کننده باشد، توقف روند افزایش قد است. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه با ورزش می توانیم قد را افزایش دهیم و ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ کدامند؟ پاسخ ساده است! افزایش انعطاف پذیری ستون فقرات، ایجاد قدرت در عضلات کمر و کشش عضلات پا که در اثر ورزش کردن ایجاد می شوند، به طور کلی حالت مطلوب بدن شما را حفظ کرده و بدون زحمت قد شما را بهبود می بخشند. ما در ادامه به برخی از مناسب ترین و کارآمدترین ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ که می توانند در افزایش قد بعد از دوران بلوغ موثر باشند، اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ

به طور معمول نوجوانان با رسیدن به سنین بلوغ، یک جهش رشدی را تجربه می کنند و سپس با به پایان رسیدن بلوغ، این جهش و به تبع آن قد کشیدن افراد نیز متوقف می شود و با گذر از سن 18 سالگی، دیگر بلندتر نخواهند شد. قد ما انسان ها، از عوامل مختلفی مانند شرایط محیطی، هورمون ها، ژن ها و همچنین وضعیت تغذیه، تأثیر می گیرد. اگرچه مبارزه با این تأثیرات کار سختی به نظر می رسد، اما غیرممکن هم نیست. بنابراین می توانیم این نوید را به شما بدهیم که اگر قاطعیت و اراده قوی داشته باشید، موفق خواهید شد تا قد خود و یا فرزندتان را حتی در اواسط بیست سالگی ارتقا دهید. کمک گرفتن از ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ، یکی از بهترین روش هایی است که می توانید از آن برای افزایش سریع قد و بلندتر شدن کمک بگیرید. 

1. معلق ماندن:

نگه داشتن بدن در حالت معلق و آویخته شده از بالا، در حالی که دستانتان نقش تکیه گاه را ایفا می کنند، یکی از ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ است که به شما در کشش عضلات کمک خواهد کرد. به طور کلی، معلق ماندن از میله بارفیکس، یک انتخاب خوب برای انجام این حرکت ورزشی است که می توان با هزینه کم آن را به راحتی در منزل انجام داد.

مراحل انجام:

1. به بالا پریده و به میله آویزان شوید.

2. بازوها و ستون فقرات را صاف نگه دارید.

3. برای 30 ثانیه در این موقعیت باقی بمانید.

4. این کار را حداقل روزانه سه بار تکرار کنید.

2. تغییر وضعیت لگن:

به طور کلی چند ساعت از روز می نشینید؟ آیا می دانید نشستن برای ساعات طولانی، روی قد شما تأثیر می گذارد؟ تغییر شکل ستون فقرات و عدم تعادل عضلانی که در اثر نشستن طولانی مدت ایجاد می شوند، می توانند بر روی قد شما تأثیر بگذارند. تغییر جهت و وضعیت لگن، یکی از بهترین تمرینات برای افزایش قد و دور شدن از نتایج منفی نشستن است.

مراحل انجام:

1. بر روی یک تشک دراز بکشید و شانه ها را به صورت کاملا صاف روی زمین قرار دهید.

2. بازوها را در طرفین کشیده و کف دست ها را به سمت پایین نگه دارید.

3. زانوها را خم کرده و پاها را به باسن نزدیک کنید. حالا کمرتان را قوس دهید تا باسن و لگنتان بلند شود.

4. کمرتان را در این حالت صاف نگه داشته و اجازه دهید پاها و شانه ها وزن شما را تحمل کنند.

5. این موقعیت را برای حداقل 30 ثانیه حفظ کنید و سپس باسن را پایین آورده و بعد مجددا حرکت را از ابتدا تکرار کنید.

3. کشش بدن به طرفین:

کشش بدن به طرفین، برای افزایش قد بسیار موثر است و به علاوه باعث کشش و تقویت عضلات بین دنده ای نیز می شود. در حین انجام این حرکت، اطمینان حاصل کنید که تمام عضلات در امتداد پهلو از پایین کمرتان تا شانه به خوبی کشیده می شوند تا در رسیدن به هدف افزایش قد موفق شوید.

مراحل انجام:

1. صاف بایستید و پاها را کنار هم قرار دهید.

2. دستان خود را به هم بچسبانید و به بالای سر خود بکشید.

3. بالاتنه را به سمت راست خم کنید.

4. کشش را به مدت 20 ثانیه نگه دارید و به حالت اولیه برگردید.

5. این حرکت را برای دو بار دیگر تکرار کرده و سپس کشش را در جهت مخالف انجام دهید.

4. ژست توله سگ:

این تمرین باعث انعطاف پذیری ستون فقرات، عضلات پا و رشد استخوان های شما می شود.

مراحل انجام:

1. با قرار دادن دست ها و زانوها روی تشک شروع کنید.

2. زانوها را در امتداد ران ها و دست ها را در یک راستا با شانه ها قرار دهید.

3. انگشتان پا را در هم گره بزنید و دستان خود را چند سانتی متر به جلو حرکت دهید.

4. حالا باسن خود را تا نیمه به سمت عقب بکشید تا وقتی که کشش خوبی را در قسمت پایین بدن احساس کنید. این وضعیت را به مدت 60 ثانیه حفظ کنید و آرام باشید.

5. کشش کبرا:

تمرین کشش مار کبرا یکی دیگر از ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ است که ضمن تقویت ستون فقرات، عضلات شانه ها، قفسه سینه و شکم را نیز کشش داده و تقویت می کند.

مراحل انجام:

1. روی شکمتان دراز بکشید.

2. کف دستان خود را در کنار سر و بر روی زمین قرار دهید.

3. باسن را منقبض کرده و بعد خیلی آرام سر خود را بالا بیاورید.

4. در حالی که دستانتان تکیه گاه شما هستند و بر کف آن ها فشار وارد می کنید، ستون فقرات و بالا تنه را بالا برده و همزمان چانه خود را بلند کنید تا یک زاویه عالی ایجاد شود. آهسته و ملایم این کار را انجام دهید.

5. تا جایی که ممکن است بالا تنه را بلند کنید و حداقل برای 30 ثانیه در موقعیت خود بمانید. سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید. در ابتدا برای 5 بار این حرکت را تکرار کرده و به مرور تعداد آن را افزایش دهید.

6. آهسته دویدن:

آهسته دویدن یک تمرین برای بهبود قد است که نباید آن را از دست بدهید. در حقیقت، آهسته دویدن درست مانند سحر و جادو برای افزایش قد کار می کند، مخصوصاً وقتی آن را در دوران بلوغ و یا درست بعد از آن شروع کرده و انجام دهید.

7. حرکات پرشی:

هر چه تعداد دفعات پریدن بیشتر باشد، احتمال موفقیت در بلندتر شدن پاها بیشتر خواهد بود. پرش با ترامپولین و یا ورزش ساده طناب بازی، هر دو نمونه های خوبی از تمرینات پرشی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا به حداکثر قد خود برسید. تنها کاری که برای رسیدن به این هدف باید انجام دهید، این است که مطمئن شوید در هنگام پریدن هر دو پای شما همزمان از سطح بلند شده و همزمان بر روی سطح فرود می آیند.

8. خم شدن به صورت عمودی:

برای انجام این تمرین ساده کافی است که بایستید و پاها را کمی از هم فاصله دهید. سپس خم شوید و سعی کنید زمین را بدون خم شدن زانو لمس کنید. خم شدن به این روش باعث می شود عضلات ناحیه ساق پا در جهت عمودی منبسط شده و در نتیجه قد شما بهبود یابد.

9. کشش ایستاده:

این تمرین مشابه تمرین خم شدن به صورت عمودی است. تنها تفاوت در این است که هنگام ایستادن به جای جدا کردن پاها، باید آن ها را به هم متصل نگه دارید. سپس خم شوید و سعی کنید انگشتان پا را لمس کنید. فراموش نکنید که هنگام انجام این تمرین، زانوها را صاف نگه دارید.

10. شنا کردن:

شنا این امکان را برای شما فراهم می کند تا از پاها، بدن و بازوها به طور کامل استفاده کنید و در نتیجه قدرت عضلات را توسعه می دهد. در این میان، شنا کردن با ضربه سینه، مناسب ترین سبک شنا برای افزایش قد است.

البته تمرینات ورزش های مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ دیگری نیز وجود دارند که به افزایش قدتان کمک می کنند و مواردی که به آن ها اشاره شد، تنها نمونه کوچکی از این حرکات ورزشی هستند.به علاوه فراموش نکنید که اگر به دنبال معجزه و راهکاری سریع هستید، ورزش کردن مناسب شما نیست، زیرا حداقل باید برای چند ماه این تمرینات را ادامه دهید تا نتایج مثبت آن ها را ببینید.

مطالعه بیشتر:

افزایش قد بعد از بلوغ آیا امکان پذیر است؟

آمپول افزایش قد بعد از بلوغ واقعا می تواند قد را بلند کند؟

رشد دختران چه زمانی متوقف می شود وآیا بعد بلوغ هم قد میکشند؟

رشد پسران چه زمانی متوقف میشود و نشانه‌های بلوغ پسران چیست؟