The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا با وجود واریکوسل میتوان باردار شد و واریکوسل چیست؟

واریکوسل عارضه ای است که می تواند قدرت باروری مردان را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از زوجینی که با مشکل واریکوسل روبرو هستند، قبل از اقدام به درمان سعی می کنند که خودشان به طور طبیعی باردار شوند اما آیا واقعا با وجود واریکوسل باردار شدن امکان پذیر است یا اول باید آن را درمان کنیم. در ادامه این مطلب همه چیز را در مورد اقدام به بارداری با وجود واریکوسل برای شما شرح می دهیم.

آیا می خواهید با واریکوسل اقدام به بارداری کنید؟ واریکوسل دقیقاً چیست؟

  • واریکوسل شرایطی است که رگهای بیضه به طور غیرطبیعی گشاد شوند
  • در 15٪ از کل جمعیت وجود دارد
  • در 40٪ مردان نابارور وجود دارد
  • معمولاً در سن 30-15 سال تشخیص داده می شود
  • هر دو بیضه اغلب تحت تأثیر قرار می گیرند، گرچه سمت چپ معمولاً بیشتر آشکار است
  • اعتقاد بر این است که بی ضرر است

واریکوسل مانند واریس است که معمولاً در پاها دیده می شود. دریچه های یک طرفه از کار افتاده اند و خون به راحتی از کیسه بیضه خارج نمی شود و باعث بزرگ شدن رگ های بیضه می شود.

علائم و نشانه های احتمالی واریکوسل

  • اگر واضح باشد مانند یک کیسه کرم احساس می شود
  • وجود توده، تورم یا برجستگی بدون درد در کیسه بیضه
  • کوچک شدن بیضه
  • احساس درد یا سنگینی در بیضه

ممکن است هیچ یک از این علائم و نشانه ها وجود نداشته باشند.

تشخیص

  • برای تشخیص بزرگ شدن رگها کیسه بیضه را لمس کنید (احساس کنید)
  • سونوگرافی

معاینه بدنی کامل توسط پزشک انجام دهید. ممکن است شما به یک متخصص ارجاع داده شوید. واریکوسل می تواند به وضوح قابل مشاهده باشد، یا قابل مشاهده نبوده، اما به راحتی احساس شود. غالباً فقط با انجام یک مانور والسالو (حبس نفس برای افزایش فشار در شکم) بارزتر می شود. گاهی اوقات تنها با استفاده از سونوگرافی داپلر می توان آن را یافت.

آیا برای اقدام به بارداری واریکوسل باید درمان شود؟

هیچ مدرک قطعی مبنی بر اینکه وجود واریکوسل دلیل افزایش نرخ ناباروری در مردان است، وجود ندارد. به نظر می رسد هیچ بهبودی در ناباروری پس از جراحی برای ترمیم واریکوسل وجود ندارد. تعداد اسپرم ممکن است افزایش یابد، اما میزان بارداری افزایش نمی یابد.

به یاد داشته باشید، بیشتر مردان مبتلا به واریکوسل قادر به پدر شدن هستند. همیشه حداقل 3 آنالیز مایع منی انجام دهید تا ارزیابی کنید که آیا ناهنجاری های اسپرم دارید یا خیر. با واریکوسل می توانید اسپرم های کاملاً مناسب داشته باشید. شما همچنین می توانید با اسپرم غیرطبیعی واریکوسل داشته باشید، اما ممکن است واریکوسل دلیل آن نباشد.

این حقایق از انجام روش های جراحی برای ناباروری مردان پشتیبانی نمی کند. خطرات بالقوه ای وجود دارد. این خطرات شامل عفونت، آسیب به ساختارهای بیضه و کوچک شدن احتمالی (آتروفی) بیضه، هیدروسل (مایعات موجود در بیضه به دلیل آسیب دیدن دریناژ لنفاوی) و عود واریکوسل هستند.

برای افزایش باروری چه کاری می توانم انجام دهم؟

  • از سموم شناخته شده خودداری کنید
  • از قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد خودداری کنید
  • ورزش
  • تغذیه سالم

مطالعه بیشتر:

علت واریکوسل چیست و علائم واریکوسل چیست؟

آیا واریکوسل خفیف در یکی از بیضه ها باعث ناباروری می شود؟

چه مدت بعد از عمل واریکوسل می توان برای بارداری اقدام نمود؟

عوامل ایجاد بیماری واریکوسل چیست و چگونه تشخیص میدهند؟

?پرسش و پاسخ های واریکوسل

واریکوسل دقیقاً چیست؟

واریکوسل شرایطی است که رگهای بیضه به طور غیر طبیعی گشاد شوند. واریکوسل مانند واریس است که معمولاً در پاها دیده می شود. دریچه های یک طرفه از کار افتاده اند و خون به راحتی از کیسه بیضه خارج نمی شود و باعث بزرگ شدن رگ های بیضه می شود.

علائم و نشانه های احتمالی واریکوسل چیست؟

اگر واضح باشد مانند یک کیسه کرم احساس می شود، وجود توده، تورم یا برجستگی بدون درد در کیسه بیضه، کوچک شدن بیضه، احساس درد یا سنگینی در بیضه، البته ممکن است هیچ یک از این علائم و نشانه ها وجود نداشته باشند.

آیا واریکوسل سبب آسیب به اسپرم ها خواهد شد؟

به یاد داشته باشید، بیشتر مردان مبتلا به واریکوسل قادر به پدر شدن هستند. همیشه حداقل 3 آنالیز مایع منی انجام دهید تا ارزیابی کنید که آیا ناهنجاری های اسپرم دارید یا خیر. با واریکوسل می توانید اسپرم های کاملاً مناسب داشته باشید. شما همچنین می توانید با اسپرم غیرطبیعی واریکوسل داشته باشید، اما ممکن است واریکوسل دلیل آن نباشد.

آیا برای اقدام به بارداری واریکوسل باید درمان شود؟

هیچ مدرک قطعی مبنی بر اینکه وجود واریکوسل دلیل افزایش نرخ ناباروری در مردان است، وجود ندارد. به نظر می رسد هیچ بهبودی در ناباروری پس از جراحی برای ترمیم واریکوسل وجود ندارد. تعداد اسپرم ممکن است افزایش یابد، اما میزان بارداری افزایش نمی یابد.

منبع: drveronicatilden

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید