The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بی بی چک دیجیتالی چیست و این دستگاه ها چقدر دقیق هستند؟

احتمالا اسم بی بی چک دیجیتالی را شنیده اید و شاید بخواهید بدانید که این دستگاه ها چگونه کار می کنند؟ چه فرقی با بی بی چک های معمولی دارند و چه زمانی می توانیم از آنها استفاده کنیم؟ در این متن همه چیز را در مورد بی بی چک دیجیتالی برای شما شرح خواهیم داد.

بی بی چک دیجیتالی چقدر دقیق هستند؟

بی بی چک دیجیتالی با خوانش واضح‌تر و نشان دادن خطای استفاده کننده، فناوری دیجیتال می‌تواند تایید بارداری را حدس بزند. همانند آزمایش‌های سنتی بارداری، دستگاه دیجیتال نیز با آزمایش ادرار شما برای یافتن هورمون HCG عمل می کند که بدن شما اندکی پس از بارداری شروع به تولید می‌کند. دستگاه‌های دیجیتالی برخلاف دستگاه‌های سنتی یک ابزار قلم مانند هستند و به روشی به نام " سنجش سریع " تکیه می‌کنند که فقط در ۳ دقیقه می‌تواند نتیجه را مشخص کند و حتی به شما بگوید که این آزمایش به درستی انجام نشده است. این روش فرآیند بیوشیمیایی را با آنتی بادی‌هایی که HCG را تشخیص می‌دهند ترکیب می‌کند. شما می‌توانید این ابزار را از هر داروخانه‌ای تهیه کنید. این ابزار راهی ساده، سریع و خصوصی برای تایید آنچه شما انتظار دارید، است.

برخی از بانوان آزمایش با بی بی چک دیجیتالی را برای تخمین توانایی باردار شدن خود قبل از یک پریود عقب افتاده ترجیح می‌دهند. حساس‌ترین تست‌های دیجیتال می‌توانند غلظت HCG را در حداقل ۱۵ واحد بین المللی میلی‌لیتر((mlU/ml تشخیص دهند، در مقابل تست‌های غیردیجیتال که می‌توانند 25-40 واحد بین المللی میلی لیتر را تشخیص دهند. به عنوان مرجع، انجمن بارداری آمریکا می‌گوید سطح کمتر از ۵ میلی لیتر بین‌المللی در بانوان غیرباردار به طور طبیعی اتفاق می‌افتد و هر مقداری بین ۶ تا ۲۴ MlU/ml "منطقه خاکستری" است. هر چه در بارداری جلوتر بروید، میزان هورمون خون شما کمتر است.

بی بی چک دیجیتالی چگونه HCG را تشخیص می‌دهد؟

دستگاه‌های تست بارداری یا فنجان‌هایی که ادرار در آن ریخته می‌شود حاوی آنتی‌بادی‌هایی هستند که با مواد شیمیایی پوشیده شده‌اند و در صورت وجود HCG به آن متصل شده و نتیجه مثبت بارداری را نشان می‌دهند. اگر مولکول‌ها با HCG پیوند نداشته باشند، نتیجه بارداری شما منفی خواهد بود. با این حال از آنجا که سطح HCG در اوایل بارداری بسیار پایین است و با پیشرفت بارداری افزایش می‌یابد امکان دارد که در صورت انجام زودتر تست بتوانید نتیجه منفی بگیرید، در حالی که در واقع باردار هستید.

اگر شک دارید که آزمایش را خیلی زود انجام داده‌اید، قبل از اینکه مقدار کافی HCG در ادرار وجود داشته باشد، بهتر است چند روز صبر کنید و آزمایش را تکرار کنید. اگر هنوز هم منفی باشد و شما پریود نشده باشید، ممکن است اتفاق دیگری در بدن تان رخ داده باشد. برخی از داروها و بیماری‌ها می‌توانند موجب شوند که قاعدگی اتفاق نیفتد، همچنین ورزش بیش از حد، وزن کم بدن، یائسگی زودرس، قرص‌های ضدبارداری یا استرس.

بی بی چک دیجیتالی چقدر دقیق هستند؟

بستگی به زمانبندی دارد. به عنوان مثال، سازنده دستگاه‌های تست بارداری، "اولین پاسخ طلایی دیجیتال" ادعا می‌کنند که یک روز پیش از زمان انتظار عادت ماهانه، جواب ۹۹ درصد دقیق است، اما اگر ۵ روز زودتر آزمایش کنید دقت آن تا ۶۰ درصد کاهش می‌یابد. نتایج نادرست ممکن است به دلیل استفاده نادرست باشد (در این حالت، تست دیجیتال شما باید به همان میزان نشان دهد)، استفاده از دستگاهی که تاریخ مصرف آن گذشته باشد، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و وجود سرطان در فرد استفاده کننده نیز بر نتایج آزمایش تاثیر می‌گذارند. انجام آزمایش در صبح که غلظت هورمون HCG در بالاترین حد است و دنبال کردن دقیق دستورالعمل‌های بسته برای اخذ نتایج دقیق بسیار مهم است. صرف نظر از برند مورد استفاده یا نتیجه بدست آمده، اکثر تولیدکنندگان این ابزار توصیه می‌کنند که این روند را چند روز بعد تکرار کنید تا نتایج تایید شوند، زیرا سطح HCG پس از شروع بارداری بسیار پایین است. قدرت هر آزمایش متفاوت بوده و ممکن است در اولین آزمایش مقدار کافی HCG وارد دستگاه نشده باشد.

تا چه مدت بی بی چک دیجیتالی روشن می‌ماند؟

بر طبق گفته تولیدکننده برخی از دستگاه‌های بی بی چک دیجیتالی، نتیجه تست تا ۲۴ ساعت بر روی پنجره صفحه نمایش آن دیده می‌شود و استفاده کنندگان از سایر دستگاه‌ها گزارش داده‌اند که نتیجه از ۳ تا ۱۵ ساعت قابل مشاهده است. اگر قصد دارید از آزمایش استفاده کنید تا شریک زندگی و خانواده خود را با خبر بارداری غافلگیر کنید، ممکن است بتوانید از این دستگاه عکس بگیرید، یا از یک تست بارداری قدیمی برای آزمایش دوم استفاده کنید، زیرا نتایج روی آن ماندگارتر است.

آیا باید بعد از استفاده از بی بی چک دیجیتالی آزمایش خون انجام داد؟

بعد از آزمایش مثبت بارداری خانگی، برخی از بانوان دوست دارند پزشک با آزمایش خون ساده بارداری آنان را تایید کند. این آزمایشات نسبت به آزمایشات ادرار بسیار حساس‌تر هستند، بنابراین می‌توانند تقریباً بلافاصله پس از تاریخ مقرر قاعدگی نتیجه را نشان دهند (به عنوان مثال برای بانوانی که نیاز به قطع برخی از داروهای خاص دارند ایده‌آل است). در گذشته پزشکان تقریباً همیشه آزمایش‌های خانگی را با آزمایش خون تایید می‌کردند، اما از آنجا که آزمایش‌های بارداری امروزی بسیار حساس‌تر و دقیق‌تر از نسخه‌های قدیمی است، بسیاری از مطب‌ها دیگر این کار را انجام نمی‌دهند. با این وجود، مهم است که به محض اینکه بی بی چک دیجیتالی شما مثبت شد و فکر می‌کنید باردار هستید با پزشک متخصص زنان ملاقات کنید تا مراقبت‌های دوران بارداری را برای شما و نوزادتان انجام دهند.

 

 بیشتر بدانید:

1- بیبی چک

2- همه چیز در مورد تست های بارداری خانگی (بی بی چک)

3- امکان جواب تست بی بی چک منفی و بارداری بودن وجود دارد؟

4- بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای آزمایش خانگی بارداری

?پرسش و پاسخ های بی بی چک دیجیتالی چقدر دقیق هستند؟

بی بی چک دیجیتالی چگونه HCG را تشخیص می‌دهد؟

دستگاه‌های تست بارداری یا فنجان‌هایی که ادرار در آن ریخته می‌شود حاوی آنتی‌بادی‌هایی هستند که با مواد شیمیایی پوشیده شده‌اند و در صورت وجود HCG به آن متصل شده و نتیجه مثبت بارداری را نشان می‌دهند.

بی بی چک دیجیتالی چقدر دقیق هستند؟

حساس‌ترین تست‌های دیجیتال می‌توانند غلظت HCG را در حداقل ۱۵ واحد بین المللی میلی‌لیتر((mlU/ml تشخیص دهند، در مقابل تست‌های غیر دیجیتال که می‌توانند 25-40 واحد بین المللی میلی لیتر را تشخیص دهند.

تا چه مدت بی بی چک دیجیتالی روشن می‌ماند؟

بر طبق گفته تولیدکننده برخی از دستگاه‌های بی بی چک دیجیتالی، نتیجه تست تا ۲۴ ساعت بر روی پنجره صفحه نمایش آن دیده می‌شود و استفاده کنندگان از سایر دستگاه‌ها گزارش داده‌اند که نتیجه از ۳ تا ۱۵ ساعت قابل مشاهده است.

آیا باید بعد از استفاده از بی بی چک دیجیتالی آزمایش خون انجام داد؟

بعد از آزمایش مثبت بارداری خانگی، برخی از بانوان دوست دارند پزشک با آزمایش خون ساده بارداری آنان را تایید کند. این آزمایشات نسبت به آزمایشات ادرار بسیار حساس‌تر هستند، بنابراین می‌توانند تقریباً بلافاصله پس از تاریخ مقرر قاعدگی نتیجه را نشان دهند

منبع: parents

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید