The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آزمون برای سنجش اطلاعات خود درباره سینه های زنان

سینه ها از اندام های حیاتی بدن زنان است که نقش تعیین کننده ای در تغذیه فرزند و زیبایی بدن زنان ایفاء می کند. شما با شرکت در آزمونی که محققان انستیتو بیماری های زنان دانشگاه برکلی طراحی کرده اند علاوه بر سنجش اطلاعات تان درباره این عضو بدن زنان اطلاعات تان را افزایش دهید.  

 

1- اندازه سینه های تان باید یکسان باشد؟

الف: صحیح

ب: نادرست

پاسخ صحیح: خیر

اگر اندازه هر یک از سینه های تان متفاوت است نگران نشوید. نتایج مطالعه پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه مارسی نشان داده، یکی از سینه های 44 درصد زنان از دیگری بزرگتر است.

 

2- نوک سینه اضافی:

الف: می توانند هر جایی حتی صورت رشد کنند.

ب: در مردان بیش از زنان نمایان می شوند.

پاسخ صحیح: الف

در بدن برخی از افراد بیش از دو نوک سینه وجود دارد. در بدن یک درصد زنان و دو درصد مردان بیش از دو نوک سینه وجود دارد که کوچک تر هستند.

 

3- رشد مو در نوک سینه ها نشانه چیست؟

الف: غیر طبیعی است

ب: متداول است

پ: نشانه بیماری است

پاسخ صحیح: متداول است

رشد مو در نوک سینه ها (ناحیه ای که پوست تیره تر است) طبیعی است. اگر وجود مو در نوک سینه ها آزارتان می دهد با قیچی کوتاه شان کنید.

 

4- زنان با تحریک نوک سینه ها به ارگاسم می رسند؟

الف: صحیح

ب: نادرست

پاسخ صحیح: صحیح

ارگاسم نوک سینه واقعیت دارد. محققان انستیتو بیماری های سینه دانشگاه واشنگتن پس از تصویر برداری ام آر آی از سینه های بیش از هزار زن 17 تا 50 ساله دریافتند، نوک سینه های زنان پر از رشته های عصبی است و برخی از زنان با تحریک نوک سینه ها به ارگاسم می رسند.

 

5- سینه ها:

الف: عضله هستند

ب: عضو هستند

پ: زائده هستند

پاسخ صحیح: ب

سینه ها، شیر را توسط غدد کوچکی که در این اندام ها وجود دارد تولید می کنند. ویژگی که سینه های مردان توانایی انجام دادن اش را ندارند.

 

6- تغذیه نوزاد با شیر مادر سینه ها را شل می کند

الف: صحیح

ب: نادرست

پاسخ صحیح: نادرست

تغذیه نوزاد با شیر مادر مشکلی برای سینه های مادر ایجاد نمی کند. سینه ها به مرور زمان و با افزایش سن قابلیت ارتجاعی شان را از دست داده و شل می شوند.

 

7- چکه کردن شیر از نوک سینه طبیعی است

الف: صحیح

ب: نادرست

پ: پس از تولد فرزند و تغذیه او با شیر مادر بروز می کند

پاسخ صحیح: پ

نشت کردن شیر از نوک سینه ها در اواخر دوره بارداری شروع و در طول دورانی که نوزاد با شیر مادر تغذیه می شود ادامه دارد. این حالت ممکن است به دلیل وجود نارسایی در غده تیروئید و مشکلات هورمنی ایجاد شود. بهترین کار مراجعه به پزشک است.

 

8- اکثر زنان از اندازه سینه های شان راضی هستند

الف: صحیح

ب: نادرست

پاسخ صحیح: نادرست

کمتر از یک سوم زنان 18 تا 65 ساله از اندازه سینه های شان راضی هستند و برای بزرگ کردن آنها بدن شان را به تیغ جراحان زیبایی می سپارند.

 

مطالعه بیشتر:

1- آزمون برای سنجش اطلاعات خود درباره مایع منی

2- آزمون برای تشخیص طبیعی بودن قاعدگی یا عادت ماهانه

3- پرسش و پاسخ درباره تغییرات پستان ها در دوران بارداری

4- 6 نکته در مورد پستان ها در دوران بارداری

 

منبع: webmd