The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کاهش ابتلا به چاقی با خوابیدن در زمان مشخص!

یافته های تازه نشان می دهند، خطر ابتلاء به چاقی، کودکانی که در زمان مشخص می خوابند و مدت محدودی تلویزیون تماشا می کنند را کمتر تهدید می کند.

 

محققان اعلام کردند، آنها ممکن است به نسبت هم سالان شان که به کرات تلویزیون تماشا کرده و با موبایل و تبلیت بازی می کنند و ساعات خواب شان نا منظم است روحیه آرام تری داشته باشند.

تماشای بیش از اندازه تلویزیون و استفاده افراطی از موبایل و تبلت علاوه بر بروز کم خوابی نقش زیادی در چاق شدن بزرگسالان ایفاء می کند.

دانشمندان معتقدند، کودکانی که چنین عاداتی دارند پیش از رسیدن به بزرگسالی با بی خوابی و چاقی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

نتایج این مطالعه وجود رابطه میان آشفتگی احساسات و ابتلاء به چاقی در نوجوانان را تایید می کند.

کودکان سه ساله ای که سر ساعت مشخص غذا می خورند، می خوابند و مدت محدودی تلویزیون تماشا می کنند بهتر از سایر همسالان شان که چنین نمی کنند احساسات شان را کنترل می کنند.

زمان خوابیدن، غذا خوردن و بازی کردن نا منظم در سه سالگی به معنای ناتوانی در کنترل احساسات و ابتلاء به چاقی در 11 سالگی است.

دکتر سارا اندرسون، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو و سرپرست این مطالعه گفت:" زمان خوابیدن نامنظم و ناتوانی کودکان در کنترل احساسات خطر ابتلاء آنها به چاقی در نوجوانی را افزایش می دهد. "

دکتر اندرسون و همکاران اش پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات پزشکی بیش از 10 هزار کودک که بین سال های 2000 تا 2002 به دنیا آمده اند و گفت و گو با والدین شان دریافتند، بیش از شش درصد آنها از چاقی رنج می برند.

منبع: daily mail