The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

متوقف کردن سرزنش خود در بارداری پر خطر

سرزنش کردن خود در دوران بارداری پر خطر یا پس از آن به شدت در میان بانوان متداول است.

دکتر دونا روترد، متخصص بارداری پر خطر بیمارستان دانشگاه آدلاید در استرالیا معتقد است، بانوان باردار با مطالعه و اجرای توصیه های پزشکان متخصص زنان و زایمان و روان درمانگران می توانند این مشکل را از میان بردارند.

او می گوید:" فکر می کنیم به راحتی می توانیم از فرزندمان حفاظت کنیم، اما پس از سقط جنین و از دست رفتن اش مضطرب می شویم و احساس گناه زمین گیرمان می کند. "

از دست دادن فرزند: داستان دو زن

وقتی پاملا رایت فرزندش را در هفته هجدهم بارداری از دست داد خودش را سرزنش کرد. شاید در دوران بارداری پسر خردسالش را بیش از اندازه بلند کرده و در آغوش گرفته بود. در حقیقت، ضعف دهانه رحم اش عامل بروز قاعدگی شدید و سقط جنین شد. پاملا پس از پشت سر گذاشتن سیاه ترین روزهای زندگی اش به آرامش رسید.

او گفت:" پس از مدت ها پی بردم برای پیشگیری کردن از بروز این حادثه تلاش نکردم. "

دکتر رایت گفت، سن می تواند منشاء بروز احساس گناه باشد. ممکن است فکر کنید عامل بروز اتفاقات ناگوار بالا رفتن سن و اقدامات دیر هنگام باشد، اما ممکن است سن ارتباطی با سقط جنین نداشته باشد."

سن مردیت لنگستون وقتی در هفته بیست و یکم بارداری دو قلوهایش را سقط کرد مشکلات عدیده ای ایجاد کرده بود. او و همسرش پیش از این دو فرزندشان را از دست داده بودند. کابوس بالا رفتن سن باعث شد مردیت تخمک هایش را فریز کند.

آنها وقتی برای باردار شدن آماده می شدند از دو تخمک فریز شده استفاده کردند، اما با بروز پره اکلامپسی از میان رفتند.

لنگستون گفت:" خودم را سرزنش می کنم چون عامل مرگ فرزندانم هستم. "

لنگستون در جلسات روان درمانی اشک می ریخت اما پزشک به او کمک کرد به آرامش برسد.

روش های متوقف کردن سرزنش خود

از خود بپرسید اگر در شرایط متفاوتی قرار داشتید چه احساسی داشتید.

دکتر جینا هسنا، روان درمانگر مرکز پزشکی دانشگاه ملبورن این سوال را پرسید:" خودتان را به دلیل پر کاری غده تیروئید سرزنش می کردید؟ "

دکتر آنا گلیزر، روان پزشک دوران بارداری مرکز درمانی دانشگاه کالیفرنیا گفت:" سرزنش و احساس گناه کردن از جمله علایم و نشانه های افسردگی است. اکثر قریب به اتفاق افرادی که فرزندشان را از دست می دهند، خود را سرزنش می کنند. "

با مطالعه و اجرای توصیه های زیر می توان سرزنش کردن خود را در دوران بارداری پر خطر و پس از آن متوقف کرد:

با فردی قابل اعتماد حرف بزنید

دکتر جینا هسنا معتقد است، برای بسیاری از بانوان صحبت کردن با اعضای خانواده، دوستان و همسر درباره بارداری دشوار است. آنها می توانند پس از مراجعه به مراکز مشاوره با متخصصان خبره گفت و گو کنند و درمان شوند.

محبت و دلسوزی کردن به خود را تمرین کنید

دکتر برایان هث، استاد مدرسه روان پزشکی دانشگاه هاروارد این روش را " گفت و گو با خود همراه با دلسوزی " نامیده است. او معتقد است بانوان می توانند با اجرای این کار سرزنش کردن خود در دوران بارداری پر خطر و پس از آن را متوقف کنند.

مطالعه بیشتر:

1- وجود ارتباط میان پره اکلامپسی و بروز سکته مغزی

2- خطرات بارداری دو قلو

منبع: babycenter