The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بارداری بعد از مرگ نوزاد،آیا باید بیشتر تحت نظر متخصص باشم؟

از دست دادن نوزاد باعث می‌شود، بارداری بعدی پراسترس و نامطمئن باشد. ما توصیه‌هایی داریم که به شما کمک می‌کند پس از از دست دادن نوزاد، با این مشکل در دوران بارداری مقابله کنید. بارداری به تنهایی دورانی پراسترس و احساسی است، اما تجربه این‌که چه اشتباهی از شما سر زده و اندوه از دست دادن نوزاد همه چیز را دشوارتر می‌کند. گویا لذت بارداری برای والدینی که تجربه از دست دادن فرزند داشته‌اند،‌ امکان‌پذیر نیست. در بارداری بعد از مرگ نوزاد، ممکن است نگرانی شما زیادتر از حد معمول باشد،‌ اما تیم پزشکی باید به این مسئله آگاه باشد و با انجام ویزیت‌ها و‌ اسکن‌های اضافی، اطمینان خاطر لازم را به شما بدهند.

در بارداری بعد از مرگ نوزاد، باید از حمایت بیش‌تری برخوردار باشید

هر بارداری بعد از مرگ نوزاد، پرخطر نامیده می‌شود، حتی اگر قبلا بارداری سالمی داشته‌اید. این ممکن است باعث ترس شما ‌شود، اما باید به خاطر داشته باشید به خاطر این مسئله از حمایت، اسکن و معاینات بیش‌تری بهره‌مند خواهید شد. سونوگرافی‌ها زود به زود انجام خواهد شد و رشد جنین به طور مرتب بررسی می‌شود.

آیا در بارداری بعد از مرگ نوزاد باید بیشتر تحت نظر متخصص باشم؟

احتمالا در بارداری بعد از مرگ نوزاد بیش‌تر تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان قرار خواهید گرفت تا ماماها. پزشک و دلیل از بین رفتن کودک (در صورتی که مشخص باشد)، تعداد دفعات ویزیت و اسکن‌‌های ضروری را تعیین می‌کند. در صورتی‌که احساس می‌کنید باید تعداد معاینات و اسکن‌ها بیش‌تر شود، با پزشک درمیان بگذارید.

برخی والدین بیمارستان دیگری را برای زایمان انتخاب می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند رفتن به همان بیمارستان برایشان دردناک خواهد بود. می‌توانید با پزشک متخصص مشورت کنید تا بدانند تمایل دارید به کدام بیمارستان بروید.

چگونه با اضطراب دوران بارداری پس از از دست دادن نوزاد مقابله کنیم؟

بیش‌تر والدین پس از این‌که کودک خود را از دست می‌دهد، در بارداری بعدی بسیار مضطرب می‌شوند. ترس از دست دادن دوباره نوزاد بسیار طاقت‌فرساست. نگرانی در این مورد طبیعی است، حتی ممکن است به‌سختی تصور کنید یک کودک زنده را به خانه ببرید.

در صورتی‌که اضطراب شما بیش از حد باشد و مقابله با آن هر روز سخت‌تر و سخت‌تر شود، باید این مسئله را با پزشک متخصص زنان و زایمان درمیان بگذارید یا با یک روا نشناس مشورت کنید. آن‌ها ممکن است شما را به مامای متخصص یا برای تراپی به یک متخصص روانشناس معرفی کنند.

توصیه‌هایی از والدین دیگر و متخصصان

• احساسات خود را مخفی نکنید. در صورتی که فکر می‌کنید نیاز به اطمینان خاطر دارید یا نمی‌توانید با مسئله کنار بیایید، با پزشک، ماما یا بیمارستان مشورت کنید. شما مقصر نیستید و طبیعی است که این بارداری را دشوار بدانید.

• مانند تمام بارداری‌ها، حرکات جنین را مورد بررسی قرار دهید. هرگونه تغییر را، چه روز باشد چه شب، هرچه سریع‌تر گزارش دهید.

• برخی بیمارستان‌ها کلینیک مخصوصی برای والدین داغ‌دیده دارد. بخش‌های زایمان را در محله خود بررسی کنید و ببینید آیا حمایت‌های بیشتری از شما می‌کنند یا خیر. ممکن است فرصت آشنایی با والدینی را که شرایطی مشابهی دارند، در اختیار شما قرار دهند.

• پرسش‌های احتمالی خود را‌ یادداشت کنید و از آن‌ها بپرسید. پرسش‌ها را روز ملاقات با خود ببرید و پاسخ‌ها را نیز یادداشت کنید.

• سالروز تولد و مرگ کودک ممکن است باعث ناراحتی شدید شما و همسرتان شود. اجازه دهید تیم مراقبت از این مسئله خبر داشته باشد تا حمایت‌های کافی در آن روزها را به شما بدهند و فرصتی دهند تا شما با آن‌ها صحبت کنید و از احساسات خود بگویید و اطمینان‌خاطر لازم را کسب کنید.

• می‌توانید در دفترچه بارداری خود برچسب یا یادداشتی بگذارید و روز از دست دادن کودک را یادداشت کنید تا لازم نباشد در هر جلسه ویزیت در مورد این مسئله صحبت کنید.

• با والدین دیگری که تجربه‌ای مشابه شما داشته‌اند، ‌ارتباط برقرار کنید. زیرا با این کار با کسی صحبت می‌کنید که دقیقا احساس شما را درک می‌کند.

• سعی کنید در مورد احساسات خود بنویسید. بسیاری از والدین با این‌کار از ترس‌ها و نگرانی‌های خود می‌نویسند و روی آن‌ها کار می‌کنند.

• از ماما بخواهید تا برنامه زایمان شما را بنویسد. ممکن است بتوانید در طول زایمان و پس از آن حمایت اضافی دریافت کنید.

• فکر نکنید مجبورید کیف بیمارستان یا هر نوع وسیله‌ای برای نوزاد آماده کنید. فکر این‌که کودکی زنده را به منزل ببرید غیرممکن به نظر می‌رسد و بیش‌تر والدین احساس می‌کنند، ‌این کار برای آن‌ها «بدشانسی» می‌آورد. وسایلی مانند صندلی ماشین نیاز فوری نیست. اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید کیف بیمارستان را ببندید، از ماما بخواهید چند تکه لباس پس از زایمان در اختیار شما قرار دهد. پس از زایمان هر آن‌چه لازم است خریداری می‌کنید.

• به نظر می‌رسد این بارداری تمام نخواهد شد. سعی کنید روز به روز با آن کنار بیایید. ساعات روز را تقسیم‌بندی کنید و با خود فکر کنید «این بعد از ظهر قرار است چه کاری انجام دهم؟» می‌توانید پیاده‌روی کنید یا به دیدار یک دوست بروید. فقط با خود مهربان باشید.

• اندوه بسیار خسته‌کننده است و در دوران بارداری بیش‌تر هم می‌شود. در این دوران، به دنبال کارهایی باشید که از انجام آن‌ها لذت می‌برید و می‌توانید روی آن تمرکز کنید. مانند خواندن مجله، حمام رفتن، تماشا کردن تلویزیون، نقاشی روی ناخن‌ها یا رفتن به پیاده‌روی. هر کاری انجام دهید تا روز خود را بگذرانید.

• ‌مراقب سلامت روان خود باشید و در صورتی‌که احساس نیاز می‌کنید، کمک بگیرید.

پدر و مادری کردن پس از از دست دادن فرزند

اغلب اندوه و اضطراب تمامی ندارد. مراقبت از نوزاد پس از از دست دادن فرزند قبلی کار سختی است و ممکن است احساس فشار کنید و از همه لحظات لذت نبرید، زیرا کودک قبلی خود را توانستید به خانه بیاورید. طبیعی است که احساس ناراحتی و غم کنید و لازم نیست در همه حال خوشحال و عالی به نظر برسید. با داشتن تجربه مرگ نوزاد، در روزهای اول باور این‌که نوزاد جدید در سلامت کامل است، می‌تواند دشوار باشد. ممکن است متوجه شوید به طور مرتب هنگام خواب او را بررسی می‌کنید و نمی‌خواهید از او دور باشید.

در بارداری بعد از مرگ نوزاد هر کاری لازم است انجام دهید تا اضطراب را از خود دور کنید. پس از زایمان روش هایی مانند نگه داشتن نوزاد در اتاق خود یا استفاده از مانیتور در اتاق او، یا چک کردن شبانه نوزاد در طول شب. اما اگر احساس می‌کنید این نگرانی‌ها بیش از حد هستند و خواب ندارید و یا افکار ترسناک به سرتان می‌زند، با ماما یا مشاور سلامت خود مشورت کنید.

مطالعه بیشتر:

تولد نوزاد مرده: زنده ماندن عاطفی

بارداری بعد از مرده زایی یا جنین مرده

خطرات جنین مرده برای مادر از نظر جسمی و روحی چیست؟

مرده زایی یا جنین مرده و حمایت عاطفی از مادر بعداز مرده زایی

?پرسش و پاسخ های بارداری بعد از مرگ نوزاد

آیا در بارداری بعد از مرگ نوزاد باید بیشتر تحت نظر متخصص باشم؟

احتمالا در بارداری بعد از مرگ نوزاد بیش‌تر تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان قرار خواهید گرفت تا ماماها. پزشک و دلیل از بین رفتن کودک (در صورتی که مشخص باشد)، تعداد دفعات ویزیت و اسکن‌‌های ضروری را تعیین می‌کند. در صورتی‌که احساس می‌کنید باید تعداد معاینات و اسکن‌ها بیش‌تر شود، با پزشک در میان بگذارید.

چگونه با اضطراب دوران بارداری پس از از دست دادن نوزاد مقابله کنیم؟

بیش‌تر والدین پس از این‌که کودک خود را از دست می‌دهد، در بارداری بعدی بسیار مضطرب می‌شوند. ترس از دست دادن دوباره نوزاد بسیار طاقت‌فرساست. نگرانی در این مورد طبیعی است، حتی ممکن است به‌سختی تصور کنید یک کودک زنده را به خانه ببرید. در صورتی‌که اضطراب شما بیش از حد باشد و مقابله با آن هر روز سخت‌تر و سخت‌تر شود، باید این مسئله را با پزشک متخصص زنان و زایمان در میان بگذارید یا با یک روا نشناس مشورت کنید. آن‌ها ممکن است شما را به مامای متخصص یا برای تراپی به یک متخصص روانشناس معرفی کنند.

با ناراحتی و اندوه در بارداری بعد از از دست دادن نوزاد چه کنیم؟

اندوه بسیار خسته‌کننده است و در دوران بارداری بیش‌تر هم می‌شود. در این دوران، به دنبال کارهایی باشید که از انجام آن‌ها لذت می‌برید و می‌توانید روی آن تمرکز کنید. مانند خواندن مجله، حمام رفتن، تماشا کردن تلویزیون، نقاشی روی ناخن‌ها یا رفتن به پیاده‌روی. هر کاری انجام دهید تا روز خود را بگذرانید.

نوزاد قبلیمو از دست دادم و استرس زیادی دارم، چیکار کنم؟

در بارداری بعد از مرگ نوزاد هر کاری لازم است انجام دهید تا اضطراب را از خود دور کنید. پس از زایمان روش هایی مانند نگه داشتن نوزاد در اتاق خود یا استفاده از مانیتور در اتاق او، یا چک کردن شبانه نوزاد در طول شب. اما اگر احساس می‌کنید این نگرانی‌ها بیش از حد هستند و خواب ندارید و یا افکار ترسناک به سرتان می‌زند، با ماما یا مشاور سلامت خود مشورت کنید.

منبع: tommys