The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تپش قلب و تنگی نفس در بارداری خطرناک است؟

هفته 24 بارداری هستم و تپش قلب و نفس تنگی شدید پیدا کردم، آیا ادامه این وضعیت نگران‌کننده است؟

اگر قبل از بارداری این حالت را داشتید و اکنون شدیدتر شده است، زیاد مهم نیست چون در بارداری ارتباط خونی بین مادر و جنین برقرار می‌شود و فشار بیشتری بر قلب مادر وارد می‌شود و اکثرا بانوان در این دوران پرولاپس دریچه‌ای دارند و یا به آن دچار می‌شوند. ولی اگر قبلا این مشکل را نداشته‌اید و در دوران بارداری به آن دچار شده‌اید، حتما به متخصص قلب مراجعه کنید تا در صورت لزوم درمان لازم انجام شود.

چه چیزی باعث تنگی نفس (shortness of breath) در دوران بارداری می شود؟

در سه ماه آخر بارداری با بزرگ شدن جنین، دیافراگم تحت فشار قرار می گیرد و حجم ریه کاهش می یابد. به همین سبب شما احساس تنگی نفس خواهید داشت. همچنین حجم خون در طول بارداری افزایش می یابد تا خون بیشتری به جنین برسد و این موضوع هم تنگی نفس ایجاد می کند.

آیا طبیعی است که در اوایل بارداری احساس تنگی نفس داشته باشیم؟

در سه ماهه اول بارداری به دلیل افزایش سطح پروژسترون ، ممکن است احساس تنگی نفس کنید. و یا نفس کشیدن عمیق برایتان دشوار شود.

چه زمانی تنگی نفس در بارداری غیرطبیعی است و باید درمان شود؟

اگر تنگی نفس همراه با سوزش قلب ، تپش قلب یا سردی انگشتان دست و پا باشد می تواند نشان دهنده ی یک مشکل جدی قلبی یا ریوی باشد. در این صورت باید فوراً به پزشک مراجعه کنید.

 

 

مطالب بیشتر:

1-تاثیر بیماری قلبی مادر بر جنین

2-اولین تپش قلب و اولین حرکت های جنین چه زمانی شروع می شود؟

 

منبع: نی نی پلاس