The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت کباب لقمه لبنانی(zinc و امگا 3)

در هنگام بارداری روغن زیتون مصرف می شود. در واقع، این روغن حاوی بسیاری از ویتامین ها و فرم های مفید اسید های چرب است که برای شما و جنین شما در رحم مناسب استروغن زیتون حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای قلب مفید است. هنگامی که بانوان باردار روغن زیتون مصرف می کنند، این روغن می تواند نقش مثبتی در رشد جنین داشته باشد.استفاده از روغن زیتون برای علائم کششی در دوران بارداری واقعا کمک می کند. کشش عضلات لگن و رشد شکم باعث ایجاد علائم کششی در سه ماهه آخر می شود.

ویتامین E در زیتون بالا نیست اما به دلیل مقاومت در برابر اکسیداسیون، این مقدار برای مادران باردار کافی است ویتامین E یک آنتی اکسیدان است و در محافظت سلول ها بویژه سلول های عصبی در برابر آسیب ها کمک زیادی می‌کند. همچنین در رشد و تقویت سلول های خونی نیز بسیار موثر است. تحقیقات نشاندهنده این است که با دریافت مقدار کافی ویتامین E در دوران بارداری احتمال اینکه نوزاد در آینده دچار آسم و یا دیگر آلرژی ها شود، کاهش می یابد.

 

مصرف گوشت استیک در بارداری:

گوشت منبع نامحدود آهن و پروتئین و روی (zinc) است، سه ماده‌ای که طی بارداری مصرف آن ضروری است. پروتئین از اجزای اصلی ساختار تمامی سلول‌ها در بدن بوده و برای رشد و تکامل ماهیچه و اعضای بدن جنین ضروری است. طی بارداری، نیاز روزانه شما به پروتئین به 71 گرم افزایش می‌یابد. برای پشتیبانی از افزایش حجم خون خود و پیشگیری از کم‌ خونی (کاهش سلول‌های قرمز خون)، افزایش مصرف روزانه آهن به میزان 27 میلی‌گرم نیز ضروری است.سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ،کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

 

دستور پخت کباب لقمه لبنانی ((این وعده غذایی منبعی خوب است از کربوهیدرات، روتئین، فیبر، کلسیم، ‌آهن، میلی سدیم، اسید فولیک))

مواد لازم

  • دانه رازیانه 1 قاشق چای خوری
  • دانه گشنیز 1 قاشق چای خوری
  • زیره 1 قاشق چای خوری

سیر 2 حبه، خرد شده

  • سماق 1 قاشق چای خوری
  • کاین 1/2 قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه و سفید 1/2 قاشق چای خوری
  • روغن زیتون 1 قاشق غذا خوری
  • گوشت گوسفند بدون چربی 500 گرم چرخ شده

طرز تهیه:

1 دقیقه دانه های رازیانه، گشنیز و زیره سبز را در تابه کوچکی روی حرارت متوسط تفت دهید تا عطر آن در فضا پخش شود . مواد را به هاون دستی انتقال دهید و خوب آسیاب کنید. ادویه را با باقی مواد در یک کاسه ترکیب کنید به جز گوشت، تا به شکل خمیر درآید. گوشت چرخ کرده را به مواد اضافه کرده و با دست کاملاً مخلوط کنید. مواد را بصورت کباب های لقمه ای و در ظرفی در دار قرار دهید و حداقل 2 ساعت در یخچال نگه دارید.  1 قاشق غذا خوری روغن زیتون در یک تابه روی شعله متوسط حرارت دهید و کباب های لقمه ای را در آن تفت دهید آن ها را بچرخانید، تا هر روی آن سرخ شود، را در ظرفی روی حوله کاغذی انتقال داده تا روغن اضافه آن گرفته شود.

*کباب ها را با نان سنگک، کمی جعفری و سس گوجه خانگی میل کنید.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +