The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت کوفته (ویتامین K ،پروتئین و مقوی)

گوشت منبع نامحدود آهن و پروتئین و روی (zinc) است، سه ماده‌ای که در دوران بارداری مصرف آن ضروری است. پروتئین از اجزای اصلی ساختار تمامی سلول‌ها در بدن بوده و برای رشد و تکامل ماهیچه و اعضای بدن جنین ضروری است. طی بارداری، نیاز روزانه شما به پروتئین به 71 گرم افزایش می‌یابد. برای پشتیبانی از افزایش حجم خون خود و پیشگیری از کم‌ خونی (کاهش سلول‌های قرمز خون)، افزایش مصرف روزانه آهن به میزان 27 میلی‌گرم نیز ضروری است.سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ،کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

رژیم مناسب در سه ماهه سوم بارداری

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یک رژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

دستور پخت کوفته ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین های A ،B1 ،B2 ،B6 ،K، پتاسیم، پروتئین، فسفر)) 

مواد لازم

  • گوشت چرخ کرده 100 گرم
  • جعفری ساطوری 2 قاشق غذا خوری
  • برنج نیم پز 1 استکان
  • پیاز سرخ شده 3 قاشق غذاخوری
  • رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ 1 عدد
  • آبلیمو 1 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل و ادویه و زردچوبه به میزان لازم

طرز تهیه:

گوشت را با دو قاشق از پیاز سرخ‌ شده و ادویه و زردچوبه و فلفل کاملاً ورز دهید سپس سبزی و برنج و تخم مرغ را اضافه کرده و دوباره ورز دهید تا حالت چسبندگی پیدا کند. سپس از این مایه به اندازه یک تخم مرغ بردارید و در ماهی تابه نچسب با دو قاشق روغن زیتون بخوبی تفت دهید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، رب، فلفل و نمک و آبلیمو و سپس پیاز سرخ‌ شده و یک لیوان آب را با هم مخلوط کرده و بگذارید جوش بیاید، سپس در ظرفی مناسب کوفته‌ها را چیده و نصف سس را  در حال جوش تا کوفته‌ها وا نروند بر روی کوفته‌ها بریزید. بعد از یک ربع بقیه سس را اضافه کرده و تقریباً بعد از یک ربع دیگر، وقتی غذای شما 4 تا 5 قاشق غذاخوری آب داشت، آماده است.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +