The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت پیتزا سبزیجات

خوردن پیتزا در دوران بارداری اگر به طور کامل پخته شده باشدهمچنین با مواد اولیه سالم و فاقد سوسیس و کالباس ، آب یا شیر سالم و تا حد امکان با سبزیجات تهیه شده باشد، اشکالی ندارد. زیرا در این صورت می توانید مطمئن شوید که پیتزای مصرفی شما و جنین سالم می باشد.پنیرهای نرم و آماده مانند موتزارلا، ریکوتا و پنیر فتا در صورتیکه کاملا مطمئن باشید که از شیر پاستوریزه تهیه شده اند، پنیر پیتزا هم دیر هضم است و هم چرب .در این ماه ها شما باید غذاهایی مصرف کنید که چربی کمتری داشته و راحت تر هضم شوند چون با خوردن غذاهای چرب و دیر هضم حالت تهوع زیادتر میشود. لازم است اطمینان داشته باشید که پنیر نرم استفاده شده در پیتزا به طور کامل پخته شده و بخار گرم از آن بیرون بیایدتا کاملا بیخطر شود. پس بهتر است از پنیر مناسب و به مقدار کم استفاده شود.

 

رژیم مناسب در سه ماهه سوم بارداری

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یک رژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

دستور پخت پیتزا سبزیجات ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین های C و گروه B، منیزیم، پروتئین، کلسیم، آهن))

مواد لازم

  • گوجه فرنگی 3 عدد
  • خمیر پیتزا 4 عدد، خانگی – آماده
  • کدو 1 عدد، (بصورت باریک (طولی) برش زده شود.)
  • فلفل دلمه ای قرمز 1/2، خرد شده
  • پیمانه کنگر 1/2، (ساقه کنگر، در سرکه و روغن زیتون خوابانده شود.)، خرد شده
  • قارچ 1/2 پیمانه ، خرد شده
  • رزماری یا جعفری تازه 2 دسته کوچک
  • پودر آویشن

طرز تهیه:

مناسب برای 4 نفر.

فر را با درجه حرارت 170 درجه سانتیگراد/ 325 درجه فارنهایت از قبل گرم نمایید. سینی فر را چرب کنید. گوجه فرنگی ها را با سرکه بالزامیک و فلفل مزه دار کنید. کدو، فلفل دلمه ای، کنگر و قارچ و گوجه فرنگی را بر روی خمیر پیتزا قرار داده و پودر آویشن و رزماری را اضافه کرده و بمدت 10 الی 15 دقیقه داخل فر قرار دهید. 

مطالب بیشتر:

منبع: ماهنامه نی نی +