The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت ماهی تروت با سس پرتقال

ماهی سالمون و ماهی تروت Trout (قزل آلا) منبعی عالی برای پروتئین بوده و سرشار از ویتامین‌ های B و اسیدهای چرب امگا 3 است. با مصرف ماهی در بارداری اسیدهای چرب امگا 3 از طریق بدن مادر به زنجیره چربی‌هایی به نام DHA تبدیل می‌گردند. این چربی‌ها برای رشد مغز و شبکیه چشم فرزندتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. رشد مغز و شبکیه چشم نزدیک به هفته 21 بارداری رخ می‌دهد و تا مدت‌ها پس از زایمان نوزاد به گسترش خود ادامه می‌دهند. امروزه امگاها را خوراک اصلی مغز می نامند، ماده ای که به طرز شگفت آوری شما و جنینتان را در این دوران حساس پشتیبانی می کند.

خواص پرتقال در بارداری 

ویتامینC یک آنتی اکسیدان قوی است که برای رشد و سلامت بافتهای بدن، تبدیل مواد غذایی به انرژی، تقویت سیستم ایمنی و تقویت استخوان ها،لازم و ضروری است همچنین در بهبود زخم ها نیز بسیار موثر است. این ویتامین از اسپرم و DNA های آن، در برابر آسیب ها محافظت می کند. تحقیقاتبیانگر این است که باروری مردان با افزایش مصرف ویتامینC بهبود می یابد. زمانی که اسپرم وارد بدن یک خانم می شود، آنتی بادی هایی که  به طورمستقیم  در مقابل آنها وجود دارند باعث می شود تا اسپرم ها به صورت دسته( انبوه کنار هم) قرار گیرند و همین امر احتمال بارور شدن تخمک را کاهشمی دهد. ویتامینC این پدیده چسبیدن اسپرم ها به یکدیگر را کاهش می دهد.

دستور پخت ماهی تروت با سس پرتقال ((این وعده غذایی منبعی خوب است از امگا 3، پروتئین و مواد معدنی))

 

مواد لازم

  • روغن آفتابگردان یا هسته انگور برای چرب کردن ظرف
  • فیله ماهی تروت 2 عدد
  • نودل 180 گرم
  • گشنیز تازه برای مزه دار کردن
  • دانه کنجد 2 قاشق غذاخوری، بو داده شده
  • نمک و فلفل سیاه

چاشنی یا سس پرتقال

  • آب لیمو تازه 1 قاشق غذاخوری
  • آب پرتقال تازه 2 قاشق غذاخوری
  • عسل 1 قاشق غذاخوری
  • روغن کنجد 1 قاشق چایخوری
  • سس سویا 1 قاشق غذاخوری
  • زنجبیل تازه 2/5 سانتی متر، بدون پوست و خرد شده

طرز تهیه:

فر را از قبل با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. ظرف مخصوص فر را به خوبی آغشته به روغن نمایید. فیله ماهی را مزه دار کرده و به مدت 12- 10 دقیقه داخل فر قرار دهید یا تا زمانیکه ماهی به طور کامل بپزد و زمان پخت به ضخامت فیله ها بستگی دارد. به طور همزمان نودل ها را در آب جوش فراوان قرار داده و مطابق دستور روی بسته عمل کرده و نودل ها را آبکش کنید. برای تهیه چاشنی پرتقال، آب لیمو، آب پرتقال، عسل، روغن کنجد، سس سویا و زنجبیل را در تابه مناسب روی حرارت قرار داده تا مخلوط بجوش آید سپس حرارت را کم کرده و گهگاهی مخلوط را هم بزنید و به مدت 3 دقیقه پخت را ادامه دهید تا سس غلیظ شود. نودل ها را بین دو بشقاب تقسیم کرده و فیله ماهی را روی آن  قرار داده سپس سس یا چاشنی پرتقال را اضافه کرده و قبل از سرو، غذا را با برگ گشنیز تازه و دانه های کنجد مزه دار کنید.

مطالب بیشتر:

املت فیله ماهی تره فرنگی منبعی سرشار از ویتامین های گروه D و B و فولات

دستور پخت پاستا با سالمون(کربوهیدرات بهمراه امگا 3)

 

منبع: ماهنامه نی نی +