The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برقراری رابطه عاطفی مادر با جنین در دوران بارداری

برای آشنایی با فرزندتان مجبور نیستید که تا هنگام تولد او صبر کنید، زیرا برای شروع برقراری پیوند با فرزندتان دوره اقامت او در رحمتان بسیار ارزشمند است.

 

برقراری رابطه عاطفی مادر با جنین در دوران بارداری

مادری می‌گوید: در هر سه بارداریم، روزانه یک داستان برای فرزند داخل رحمم می‌خواندم. زیرا متوجه شده بودم که پس از تولد هر یک از آنها، اگر همان داستان را برای آنان می‌خواندم، این داستان آنان را آرام می‌کرد.

مادری می‌گوید: دائماً شکمم را می‌مالیدم و برای جلب توجه او از صدای یک زنگوله کوچک استفاده می‌کردم. اکنون که دخترم یک ساله شده است، هنوز هم وقتی آنرا به صدا در می‌آورم، دخترم از صدایش لذت می‌برد. همچنین موسیقی که در بارداری دخترم روزهای متمادی آنرا گوش می‌دادم، اکنون نیز با پخش مجدد آن دخترم خواب آسوده‌تری خواهد داشت.

فرزندتان هنگام اقامت در رحم بسیار حساس است و اگر زمانی را برای برقراری پیوند با او تخصیص دهید، او از عشقی که در رفتار شما نهفته است بهرمند خواهد شد. برای برقراری این رابطه عاطفی با جنین موارد زیر را انجام دهید:

  • صحبت کنید و آواز بخوانید می‌توانید برای او داستان یا  شعری بخوانید یا حتی با فرزندتان گفتگوی کوتاهی را آغاز کنید. به فرزندتان درباره دنیای اطرافش بگوئید. اگر روز بدی داشته‌اید، درباره‌ آن به او بگوئید. و خوشحالی خود را از وجود او به اطلاعش برسانید. ممکن است در ابتدا گفتگو با شکم‌تان کمی عجیب و غریب به نظر برسد، ولی وقتی برای چند هفته این کار را امتحان کردید به آن عادت می‌کنید. و اگر برای چنین گفتگویی احساس جالبی ندارید، با فرزند خود در مغزتان صحبت کنید.
  • شکم تان را با روغن های رایحه درمانی ایمن ماساژ دهید  در بارداری داشتن آرامش حیاتی است، بنابراین گذراندن زمانی که به آرامش شما و فرزند درونتان منجر گردد، اهمیت بسیاری دارد. او از تماس فیزیکی و احساس ماساژ داده شدن لذت می‌برد.
  • با آب گرم (نه داغ) حمام کنید آرام بگیرید و بر تنها بودن با فرزندتان متمرکز شوید و افکار و پیام‌های مثبت خود را برای او بفرستید. سعی کنید، فرزند خود را تجسم کنید؛ چه شکلی است و وقتی او را برای اولین دفعه در آغوش می‌کشید، چه احساسی خواهید داشت.
  • موسیقی پخش کنید مایکل جکسون یا بتهون فرقی ندارد، بچه‌ها عاشق گوش کردن به موسیقی هستند. به آوای موسیقی و فرزندتان متمرکز شوید. این کاری است که واقعاً برای فرزندتان اهمیت دارد، یعنی توجه عاشقانه.
  • قالبی تهیه کنید تهیه یک قالب از شکم‌تان، یادگاری سه بعدی و واقعی از شکم بارشماست. این کار علاوه بر سرگمی و بوجود آوردن اوقات خوشی برای شما، اثری را خلق می‌کند که برای نشان دادن به فرزندتان و یادآوری گذشته بسیار عالی است.
  • برای شنا بروید  این کار علاوه بر فراهم آوردن آرامش فوری برای شما و بدن خسته‌تان، این امکان را به شما می دهد تا با فرزندتان ارتباط خاصی برقرار کنید، زیرا او نیز در رحم شما در مایع شناور است.  البته یوگای بارداری نیز فرصتی ایجاد می‌کند تا بر شکم‌تان و چیزهای شگفت‌انگیزی که در حال وقوع است متمرکز شوید.             

 

برقراری ارتباط عاطفی پدر با جنین

هر چه سریع تر همسرتان را تشویق کنید تا او نیز برقراری پیوند با فرزندش را آغاز کند. توجه داشته باشید که جنین در پنج یا شش ماهگی می‌تواند صداهای خارج از رحم را بشنود، بنابراین از این فرصت موجود بهترین بهره را ببرید و با فرزندتان ارتباط برقرار کنید. افزون براین، اگر پدر با فرزندش گفتگو کند (یا به آرامی صداهایی را درآورد)، بچه صدای بم او را واضع‌تر از صدای مادرش می‌شنود. او همچنین می‌تواند برای حس کردن فرزندش، شکم شما را به آرامی ماساژ دهد، شکم‌تان را ببوسد یا هنگام تصویربرداری به صدای قلب فرزندش گوش دهد. گفتگو و آواز خواندن پدر برای فرزندش بسیار مهم است، اما از آن مهم‌تر، گذاشتن دستش روی شکم شماست. به او اجازه دهید که به آرامی روی شکم‌تان ضربه بزند، تا ببیند که او چگونه واکنش نشان می‌دهد.   

 

مطالعه بیشتر:

1- برقراری پیوند با نوزاد

2- برقراری پیوند بین پدر و نوزاد

3- نقش پدر در مراقبت از نوزاد

4- مزایای برقرای تماس پوست با پوست و رابطه عاطفی بین مادر و نوزاد