The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مصرف عسل و دارچین، چای زنجبیل و عسل در دوران شیردهی

غذاهایی وجود دارد که مادران از مصرف آن‌ها مطمئن نیستند چرا که بیم آن دارند از طریق شیر به شیرخوار منتقل شود. یکی از این غذاها عسل است چون به خاطر خطر احتمالی مسمومیت بوتولیسم اطفال، به شیرخواران کمتر از یکسال داده نمی‌شود. این یک عارضه بسیار کشنده است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شود. در این مقاله خواهید خواند که آیا در این دوران می‌توانید عسل مصرف کنید یا خیر.

آیا مصرف عسل و دارچین در دوران شیردهی بی خطر است؟

در بیشتر موارد نوشیدنی عسل و دارچین برای مادران شیرده بی خطر است. اما پیش از افزودن آن به رژیم غذایی خود با پزشک مشورت کنید. در دوران بارداری حتی می‌توانید آب لیمو عسل بنوشید.

از فواید نوشیدنی عسل و دارچین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ریزش مو
  • درمان سرماخوردگی
  • درمان و یا بهبود درد معده
  • تقویت سیستم ایمنی
  • برطرف کردن سوءهازمه
  • و ...

 

آیا چای زنجبیل و عسل برای مادران شیرده مفید است؟

بله، چای تهیه شده از عسل و زنجبیل در دوران شیردهی خوب است و نشانه های سرماخوردگی را کاهش می‌دهد و از بین می‌برد. زنجبیل برای کاهش مشکلات تنفسی و سرفه و همچنین تقویت جریان شیر مفید است. عسل گلودرد را آرام می‌کند. این مواد طبیعی برای شیرخوار هم بی ضرر است. با این حال، اگر بعد از شیردهی متوجه کهیر، بی‌قراری یا اسهال شدید می‌تواند نشانه حساسیت شیرخوار به عسل یا زنجبیل باشد.

آیا می‌توانم در دوران شیردهی عسل مانوکا بخورم؟

عسل مانوکا از شهد درخت مانوکا در استرالیا و نیوزلند تهیه می‌شود. این عسل تک‌گل معمولا بخشی از درمان های خانگی است و در دوران شیردهی می‌توان از آن استفاده کرد.

در واقع از دیگر درمان های سنتی برای آلرژی مطمئن‌تر است. اما از آن به عنوان کرم ضدباکتری روی نوک پستان استفاده نکنید تا از تماس آن با شیرخوار جلوگیری شود.

آیا طی فرآوری عسل می‌توان هاگ ها را از بین برد؟

فرآوری عسل نمی‌تواند هاگ های بوتولینیوم را از بین ببرد و حتی مصرف کننده هم نمی‌تواند آن‌را تشخیص بدهد.

آیا خودن عسل در دوران شیردهی سبب لکنت زبان فرزند می شود؟

خیر. مصرف عسل برای مادران شیرده که از سلامت کامل برخورداراند هیچ مانعی ندارد و این موضوع که خوردن آن سبب بروز لکنت زبان در کودک خواهد شد به هیچ وجه پایه و اساس علمی ندارد.

 

مطالعه بیشتر:

1- فواید خوردن عسل در دوران شیردهی

2- خوردن عسل در دوران شیردهی بی خطر است

3- دادن عسل به شیرخواران زیر یکسال مرگبار است

4- آیا خوردن عسل در بارداری یا دادن به نوزادان بی خطر است؟