The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بایدها و نبایدهای مصرف آسپرین در دوران بارداری

معمولا استفاده از آسپرین با دوز پایین در هیچ کدام از مراحل بارداری خطری ندارد. اما از طرف دیگر باید از استفاده از آسپرین استاندارد پس از هفته سی ام بارداری اجتناب کرد. در این نوشتار به سؤالات متداول مادران باردار در مورد مصرف آسپیرین در دوران بارداری پاسخ داده می شود.

آیا آسپرین می‌تواند مانع از بارداری شود؟

آسپرین نمی‌تواند مانع از بارداری شود. اما مشخص شده است احتمال لقاح را برای کسانی که اخیرا بارداری ناموفق داشته‌اند افزایش می‌دهد.

آیا آسپرین می‌تواند به بارداری کمک کند؟

آسپرین و یا آسپرین بچه می‌تواند به حفظ بارداری شما کمک کند. اگر دچار التهاب و پف کردگی خفیف یا عارضه نادری مشهور به سندروم آنتی بادی آنتی فسفولیپید (اختلال سیستم ایمنی) هستید، مصرف آسپرین پیش از لقاح و در دوران باردای می‌تواند به شما کمک کند.

درد بخشی از بارداری است. اما خوردن آسپرین هربار که احساس درد می‌کنید ایده خوبی نیست. همیشه پیش از خوردن آسپرین یا هرگونه دارو در دوران بارداری با پزشک خود مشورت کنید.

آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری بی خطر است؟

خیر، مصرف آسپرین معمولی در دوران بارداری برای بانوان خطر دارد مگر آن‌که توسط پزشک توصیه شده باشد. اما اگر از این دارو بصورت گاه و بی گاه استفاده می‌کنید ضرری ندارد و به شما یا جنین تان آسیبی نمی رساند. اما اینکه برای هر درد جزئی از آسپرین استفاده کنید ایده چندان خوبی به نظر نمی‌رسد.

چرا قرص آسپرین مقاوم در برابر اسید معده ۵۰ میلی گرم در دوران بارداری تجویز می‌شود؟

آسپرین مقاوم در برابر اسید معده ۵۰ میلی گرم یک داروی ضعیف است که معمولا برای بانوان باردار بالای ۳۵ سال که بیشتر در معرض خطر فشارخون بالای دوران بارداری هستند تجویز می‌شود. همچنین در صورتی که جریان خون رحم غیرعادی باشد نیز توصیه می‌شود.

در بارداری چه کسی نباید آسپرین بچه مصرف کند؟

در موارد بسیار نادر آسپرین بچه می‌تواند در بانوانی که به این دارو حساسیت دارند موجب تاثیرات جانبی شود. این گروه از بانوان ممکن است نتوانند از مزایای آسپرین بچه در دوران بارداری بهره‌مند شوند.

جایگزین مناسب برای آسپرین در دوران بارداری چیست؟

استامینوفن (تایلنول یا پاراستامول) جایگزین بی خطرتری برای تب و درد در دوران بارداری محسوب می‌شود. اما پیش از مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید.

اگر در دوران بارداری آسپرین مصرف کرده باشید چه می شود؟

اگر به مدت طولانی آسپرین مصرف کرده‌اید یا هنگامی که باردار شده‌اید دوز بالایی از آن را استفاده می‌کرده‌اید این موضوع را به اطلاع پزشک خود برسانید. او می‌تواند تشخیص بدهد که می‌توانید آن را ادامه بدهید یا بهتر است این دارو را با داروی دیگری جایگزین کنید. پزشک همچنین می‌تواند سلامت شما و رشد جنین را ارزیابی کند.

آیا مصرف آسپرین در بارداری می تواند مانع از سقط جنین شود؟

استفاده از دوزهای بالاتر آسپرین در دوران بارداری می‌تواند خطرآفرین باشد و مشکلاتی را پدید آورد. با این حال، نتایج نشان داده است که در شرایط خاص می‌تواند بی‌خطرتر باشد.

اگر مادر دچار فشارخون بالای ناشی از بارداری است و یا مادر باردار دچار سندرم هیوز که یک اختلال سیستم ایمنی است و باعث لخته شدن خون می‌شود ‌باشد. ایجاد لخته خونی می‌تواند منجر به سقط جنین شود. آسپرین بچه درمانی بی‌خطر است و به جلوگیری از ایجاد لخته کمک می‌کند و به میزان زیادی خطر سقط جنین را کاهش می‌هد.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری ایمن است؟

2- مصرف آسپرین بچه در دوران بارداری

3- آیا مصرف آسپرین در بارداری مجاز است؟

4- عوارض مصرف آسپرین در بارداری