The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علل تنگی نفس در سه ماهه دوم بارداری چیست؟

سوال مخاطب:

هفته 21 بارداری هستم و چند روزی است که دچار تنگی نفس می شوم آیا این امری طبیعی است یا نیاز به پیگیری دارد؟

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

تنگی نفس حالتی گفته می شودکه در آن مادر به راحتی نمی­تواند نفس بکشد، اگر چنین وضعیتی پیش آمد، نگران نشوید و آرامش خود را حفظ کنید، اغلب مادران به ویژه در سه­ ماهۀ دوم این وضعیت را تجربه می­کنند. تنگی نفس حتما باید به وسیله متخصص ریه کنترل شود چون گاهی مشکل ریوی دارند به خصوص آن ها که دخانیات مصرف می کردند زمانی نیز بر اثر بیماری های قلبی پیش می آید و در مواردی نیز کم خونی شدید موجب آن می گردد بنابراین آن را جدی بگیرید و حتما به کشف علت و درمان آن اقدام نمایید.وقتی احساس تنگی نفس به شما دست می­دهد، سعی کنید بنشینید و تمرین­ تنفسی انجام دهید. با بزرگ شدن رحم، تنفس شکمی دشوارتر می­شود، اما تمرین­های عالی دیگری وجود دارند که به تقویت تنفس عمیق سینه­ ای کم  می­کنند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +