The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چند روز بعد از سزارین می توان ورزش کرد؟

سوال مخاطب:

چه مدت زمان بعد از زایمان سزارین می توان ورزش را شروع کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

بعد از سزارین ورزش های سبک از هفته دوم قابل اجرا است ولی ورزش های سنگین تر از40 روز بعد باید انجام شود و ورزش های سنگین تر مخصوص شکم بعد از دو ماه باید انجام شود و در تمام مراحل باید سعی شود که بخیه ها از داخل باز نشود و فتق محل سزارین ایجاد نگردد.ورزش های سنگین تر بعد از سه ماهگی باید انجام شود چون ممکن است بخیه ها از داخل و زیر پوست باز شود و ایجاد فتق محل عمل را بنماید. ورزش هایی نظیر پیاده روی یا تردمیل در صورتی که شیب نداشته باشد یا سرعت آن از 4-3 بیشتر نباشد و شنا نیز از چهلم به بعد قابل اجرا است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +