The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پارگی یا سوراخ شدن کیسه آب در اواخر بارداری، دلیل و درمانش چیست؟

سوال مخاطب:

چه عواملی باعث پارگی کیسه آب در هفته 35 بارداری می شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 در ماه های آخر حاملگی عواملی که باعث پارگی کیسه آب می شوند همیشگی نیست و در یک بیمار اتفاق می افتد و در بیمار دیگر اتفاق نمی افتد شایعترین علل باز بودن دهانه رحم، عفونت ها به خصوص عفونت های میکروبی در واژن، ضربه به شکم، نزدیکی و مقاربت های طولانی، استرس ها و شوک های روانی، حاملگی بریچ (یعنی باسن داخل لگن مادر باشد)، درد مداوم زیر شکم، دوقلوهایی که در بعضی موارد با درمان و استراحت می توان از آن پیشگیری کرد و یا در مواقعی که باز بودن دهانه رحم یا ناتوانی آن مطرح است عمل سرکلاژ یا دوختن دهانه رحم در اواخر سه ماهگی لازم است. در سایر موارد بعد از اتفاق نسبت به درمان یا زایمان زودرس می توان اقدام نمود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +