The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ایا دیابت بارداری بعد از زایمان از بین میرود؟ احتمال بازگشت دارد؟

سوال مخاطب:

آیا دیابت بارداری بعد از زایمان برطرف می شود یا احتمال بازگشت آن وجود دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

دیابت بارداری اکثرا بعد از زایمان برطرف می شود ولی در مواردی باقی می ماند و یا این که موقتا خوب می شود بعد از مدتی باز بروز  می کند در هر حال این بیماران یک روزی به دیابت تیپ 2 مبتلا خواهند شد بنابراین چک آپ مرتب برای کنترل قند ضروری است تا در صورت بروز درمان های لازم، رژیم، ورزش شروع گردد تا در تشخیص غفلت نشود.کسانی که قبل از حاملگی دیابت داشته باشند در دوران بارداری دیابت آن ها تشدید پیدا می کند و بعد از زایمان نیز باقی می ماند ولی آن ها که در دوران بارداری دیابت می گیرند و به نام دیابت حاملگی موسوم است اکثرا بعد از زایمان یا تخفیف پیدا می کند و یا ممکن است از بین برود در هر صورت این بیماران در سنین بالاتر مستعد ابتلا به دیابت هستند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +